Ahh moest het toch eventjes kwijt. Wat een rotweek zeg! Afgelopen dinsdag heeft mijn vriend een auto ongeluk gehad. Hijzelf niets aan zich maar een kind wat bij hem zat wel. Gelukkig niets ernstigs. Schade van zeker 3500 euro! (week ervoor grote beurt met vanalles 780 euro) Hebben we een auto van mijn oom kunnen lenen. Afgelopen zaterdag de kleine naar opa en oma brengen wat een rook kwam er steeds uit. ANWB gebeld: Je raad het al koppakking kapot! nr.2 dus. Gisteravond mijn vriend met de auto van de zaak weer mis. Weer ANWB gebeld gelukkig konden ze het maken (weet niet wat er precies aan was). Nu vandaag leenwagen kunnen krijgen van de schadebedrijf omdat al hun wagens uitgeleend was. Pff nu maar hopen dat we deze eventjes zonder problemen kunnen gebruiken.
Auto's. Wat een ellende. Wij hebben ooit een behoorlijk nieuwe auto gehad waar nooit iets aan mankeerde. Tot mijn man 'm op een haar na totall loss had gereden. Daarna hadden we er elke keer wat mee en we hadden toen net een huis gekocht. Konden er dus niks bij hebben. Het is dat je best afhankelijk kan zijn van een auto, maar soms heb je er niks anders dan ellende mee. Blijven hopen dat dit het was.
WWWHHAAA auto's... koppakking kapot, catalysator kapot, airco kapot en als laatste ging mijn sleutel kapot. De eerste 3 vielen gelukkig binnen de garantie anders waren we failliet geweest!
Lekker weekje Veronique.. Ik had ook een hele lekkere week. Je hebt zeker wel gehoord van die poging tot zelfmoord bij het spoor? Ik stond er met mijn neus bovenop.. Maar mijn auto doet het nog!
Hoi Maud, Ja ik heb het donderdag gehoord was werken. bah bah. Heeft ze nu echt zelfmoord willen plegen of wat? iedereen zegt we anders Weet alleen dat het een vrouw van 50 is. Ze zeggen dat ze ook van limmel is maar weet niet. Je hebt het toch niet zien gebeuren he ?
Ja idd meiden, het gaat altijd kapot juist wanneer je het niet kunt gebruiken! wat een geld allemaal zo zonde kan er zoveel andere dingen mee
Ik heb haar zien vliegen. Stond derde in de rij in de auto voor het spoor. Was net een film! De eerste trein die langskwam heeft ze niet gepakt,die reed te langzaam. De intercity reed harder en daar is ze voor gesprongen,ze is dus echt niet gevallen zoals ze zeggen. Gelukkig heeft de trein haar van opzij geraakt anders was het helemaal een bloedbad geweest. Heb ook een verklaring aan de politie moeten geven. Ik was helemaal ondersteboven ervan.
Ahh meid dat meen je niet! verschrikkelijk om dat te zien. Dat beeld blijft je hoe dan ook achtervolgen. Fenneke zat toch niet bij je in de auto he? Of wel? Dit vind ik dus altijd stom van een zelfmoord. Je trekt er altijd andere mensen bij
Fenneke zat bij me,achterin. Ze heeft niks gemerkt,ze vond de toeter van de trein interessant en de ta-tu ta-tu natuurlijk. Ze heeft bij de brandweermannen en de politieagenten op schoot gezeten,dus voor haar was het een feest... Maar voor mama was het dus echt een shock.. Ik zie het nog steeds voor me,maar heb er voor de rest geen last van,gelukkig. Ben ook niet gaan kijken bij die vrouw,veel te bang voor wat ik zou aantreffen. Heb 112 gebeld,dat vond ik voldoende. Wat ik wel heel fijn vond was dat de mensen uit Limmel heel erg begaan met me waren. Er is me zelfs iemand een kop koffie komen brengen! Ze vroeg eerst of ik wat sterkers wilde,maar ja...was met de auto hè Nee,voorlopig kijk ik eerst of het spoor open is,anders rij ik wel ff om..
Yeey echt heftig Gelukkig dat fenneke er niets van heeft meegekregen. Er zou schijnbaar veel mensen geweest die echt in shock waren en ergste is dat het ook nog eens rond een tijdstip is gebeurd dat kinderen naar school gaan! Ik hoop zo dat er geen kind is geweest.
Jeetje maud, wat moet dat vreselijk zijn geweest om te zien! Wat is dat toch met dat zelfmoord de laatste tijd? Je hoort het zoveel. Vorige week heeft een bekende van me zich opgehangen. Kameraad van mijn zwager heeft hem gevonden.
OK. Beetje aparte topic maar uh.... balen van je autodrama enne..... jeeeeeeetje, iemand anders getuige van een zelfmoord. Daar zit je ZEKER niet op te wachten.... Kop op! Auto's is maar materie. Zelfmoord is egoïstisch. Jammer dat je ze dat niet na kunt roepen
het scheelt idd een boel geld maar sommige hebben het echt nodig! Wij bijv. doen al fietsen wanneer het kan maar voor bepaalde werkzaamheden van mijn vriend en ik moeten we de auto en als we strakjes verhuizen hebben we zelfs 2 auto's nodig! balen maar ja het is niet anders we krijgen er wel iets heel moois voor in de plaats Gelukkig is alles nu geregeld met de auto alleen nu is meneer zijn rijbewijs verloren eergisteren weer geldkosten pff,,