Ik heb een handoek gekocht en met water vaste stift de tekst je bent de allerliefste papa op geschreven en dan de naam van onze kleine meid.
Ik kreeg van mijn man met Moederdag een heel mooi bebe-jou badje cadeau, als verassing stond deze opeens op de babykamer toen ik thuis kwam. Nu heb ik voor hem een baby-shirtje besteld van zijn favoriete voetbalclub met de naam van de kleine achterop. Ik geef er een kaart bij met dit gedichtje er op: Lieve Papa, Ik ben nog niet geboren maar wil even komen storen Want vandaag is het een speciale dag en ik vind dat je die toch al een beetje vieren mag Nog in mama's buik en heel erg klein ik kan haast niet wachten om straks met z'n 3 tjes te zijn Mijn komst gaat nog eventjes duren Vandaar dat ik mama voor een verassing erop uit moest sturen Met dit cadeau, het lijkt me zo fijn, Weet ik zeker dat wij straks beste vriendjes gaan zijn! Fijne bijna-vaderdag!
Ik heb bij simplycolors een shirtje besteld met de naam van onze a.s. kindje erop (L) PAPA! Heel leuk en nu in de aanbieding wegens vaderdag! Wedden dat ie het kan waarderen!
hey Jnine89, wat een leuk gedicht!! mag ik deze ook kopieren? En dat kado vind ik ook een heel leuk idee! Waar heb je dat besteld als ik vragen mag? Tnx
Ja hoor kopieer maar gewoon, ik heb hem ook niet helemaal zelf verzonnen Ik het echt shirtje besteld bij fanpoint.nl
Ik woon in Amerika en hier hebben ze echt voor de meest gekke (en leuke) dingen wenskaarten. Ze hadden iets van 3 verschillende voor daddy-to-be. Zo uit m'n hoofd was de kaart van Hallmark, dus misschien inderdaad bij de boekhandel kijken. Daar verkopen ze volgens mij in NL ook kaarten van Hallmark.
ik zag op de site van prenatal van die leuke rompertjes..met papa's grote kanjer 3,99, en papa is de aller, aller, allerliefste 1,99. ik denk dat ik die ga doen, met dat gedichtje van jnine89 erbij natuurlijk
Die van mij krijgt ontbijtje op bed met koffiemok die ik (vandaag) zelf beschilderd heb. Is zo'n doe het zelf pakketje van de Hema.
Super leuke site Melissababy Heb even gekeken en het wordt een romper met de naam van onze kleine man. En dan nog een kaartje met dat ontzettende leuke gedichtje die ik ook weer een persoonlijk tintje heb gegeven