Hoi, ik heb 2 wekern geleden op zaterdag mijn maandstonden doorgekregen, terwijl ik nog 2 dagen mijn pil moest nemen. normaal duren mijn maandstonden max 4 dagen en nu heeft het een hele week geduurd, en ze waren extreem hevig. Ik hem ook in de loop van vorige week tijdens mijn maandstonden, maandag had ik ze wel en hevig, maandag avond en nacht niets meer, dinsdag weer wel en dinsdag avond en nacht weer niet, woensdag ochtend ben ik om 5u smorgens uit het niets moeten gaan overgeven, en dit was gewoon een gele waterige vloeistof. en sindsdien ben ik geregeld duizelig en heb ik extreme steken in mijn onderbuik. sinds gisteren is er ook nog hevige hoofdpijn bijgekomen. bij mijn weten zijn dit symptomen, maar het zou mij verwonderen aangezien ik deze keer mijn maandstonden echt hevig heb gehad. Ik wil ooit wel eens een kindje, liefst ni zo snel, maar als het zo is zal ik toch ook wel blij zijn. Is er iemand die mij wat duidelijkheid kan geven, voor ik naar de dokter moet gaan?
Hallo. Ik ben er redelijk van overtuigd dat je niet zwanger bent. Maar ben geen arts. Doe een test en volgende Week en de week daarop ng een. Dan weet je het zeker. Stop met de pil en laat je cyclus even een maandje met rust ! Succes en sterkte. En als je nog geen kinderen wilt wel even een maandje Uit kijken met sex. !