Zo doe ik t op mijn werk altijd (kdv): handje verven, en daarna haar handje bij t polsje pakken, even snel wapperen (zodat de vingertjes uit elkaar gaan) en dan in 1 beweging t handje op het te verven stuk 'klappen' en je eigen hand er stijf bovenop doen..dan verschuift de boel nl niet Het 'even wapperen met t handje' en het handje op t knutselwerkje 'drukken' moet heel snel gebeuren hoor! Dus: "wapper-wapper-druk!-eigen hand er bovenop-aandrukken"
Je hebt speciale verf voor aardewerk. Maar volgens mij is er ook een of ander goedje wat je over gewone verf heen kan brengen zodat t waterbestendig is! Even bij de hobbywinkel kijken denk ik!
Ik zou het denk ik met waterverf doen en dan zelf overschilderen met porceleinverf. Vervolgens moet t een uurtje in de oven..succes! Ik vond dat naambordje een goed plan!
ik heb zojuist een shirtje besteld met de tekst "mijn papa is de allerliefste" http://www.kleertjesbedrukken.nl/index2 ... 20shirtjes
Een naambordje vind ik ook erg leuk, maar wat zijn die dingen prijzig! Weet iemand een leuke site hiervoor?
Ik wilde misschien een vlieger kopen en dan met vingerverf handjes erop drukken. (weet niet of het kan qua gewicht; of de vlieger het dan nog goed doet bedoel ik) Maar dan kunnen we dezelfde dag nog gezellig vliegeren met z'n drietjes.
Handjes afdrukken op een kaartje wou ik eigenlijk doen, maar weet iemand een leuke tekst voor er bij (een grappig gedicht ofzo?) En als ik gewoon haar handjes op papier wil met verf moet ik dan waterverf uit een kinderspeelzaak gaan kopen? Kun je het daarna er gewoon afwassen?
Waterverf was je er zo af, ik weet alleen niet of het lang mooi blijft op papier? Lijkt me ook wel leuk om te doen, maar ik denk niet dat Eva het zo leuk zal gaan vinden . Ik ben ook wel benieuwd naar een site met leuke (en betaalbare ) naambordjes! Dus als iemand een tip heeft... Mirwar, erg grappige uitleg over het afdrukken maken! En zo te lezen werkt het nog ook!