zwembroekje baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door muis1978, 13 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis1978

muis1978 Lid

5 jun 2008
    24
    0
    0
    Hallo!

Ik heb even een vraagje aan de ervaringsdeskundigen ;) Ik heb nl een onwijs leuk babyzwembroekje maat 50/56 gezien, maar vraag me af of je dit wel gebruikt... Volgens mij doe je als aankomende moeder al genoeg impulsaankopen en probeer me een beetje te beheersen haha!

Groetjes!

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    nope ;)

3. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ha ha nee. Kan je beter maatje 62-68 kopen ;)

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Stijn zijn eerste zwembroekje was pas maatje 80, voor die tijd heb ik altijd alleen zwemluiers gebruikt :D

5. Hier zwembroekje 74 en daaronder een zwemluier. Vind het wel een leuker gezicht om een kleurig zwembroekje over die suffe luiers heen te doen.

6. Dit heb je niet nodig, ik heb voor jaydienne ook zwempak gekocht maar dit had ze niet nodig. Zwemluiers heb ik vaak gebruik,op het 1st gezicht heb ik ze beiden aangedaan,maar achteraf vond ik het zonde van mijn geld.

7. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Niet nodig!
    Ik had bij prenatal ook een leuk zwembroekje gekocht waar je geen zwemluier bij nodig had....
    Ja hoor vergeet het maar rustig. Hij zat bij mij op schoot en zijn plas liep er gewoon uit :(
    Wel lekker warm daar niet van :) maar we zijn toch maar gauw het water in gegaan ;)
    Ik zou dus zwemluiers doen, de echte!

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik heb m wel gebruikt en gebruik m nog steeds.. maar ik heb ook een niet te groot babytje :)

9. marissie

marissie Actief lid

14 jun 2007
    348
    1
    0
    Had er twee (dezelfde toevallig ook nog :( ) gekregen in maat 56/62. Een keertje gedragen en hij past ze inmiddels niet meer. Ga zelf in een grotere maat zo'n zwembroekje kopen bij prenatal denk ik.

Kan het mis hebben hoor, maar volgens mij zijn deze ook alleen bedoeld om poep tegen te houden.

10. Niet meer actief

hier heb ik wel een broekje maat 56 gebruikt toen we een weekendje weg gingen naar Landal! maar dat was eenmalig, hij past hem nu allang niet meer.

11. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Inderdaad, zwemluiers houden plas ook niet tegen, alleen poep. Zou ook niet goed zijn als ze plas zouden absorberen, want dan zouden ze het zwembadwater óók absorberen en dat wil je niet ;)

Ik ben voor t eerst met m'n dochter gaan zwemmen toen ze 3 maanden was, had toen maat 56/62 en had een zwemluier om én een zwembroekje in mt 68/74. Deze draagt ze nu nog (heeft nu mt 68).

12. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Wij hebben ook van die mooie zwembroekjes.
    Heb een m gehad tijdens de kraam, maar daar past Ted nog steeds niet in.
    Heb vorig jaar zelf een S gekocht en dat gaat nog prima.
    Ook hebben we een zwembroek van de HEMA maat 68/74 en die pas Ted nog steeds ook met zwemluier.
    Wij gebruiken dus wel zwembroekjes, we zwemmen elke week en gaan regelmatig naar het strand/duin.
    Vind de luiers persoonlijk niet zo leuk, en we hebben de zwembroeken. :D

Enne Ted is dus 16 maanden en weegt ruim 9 kilo en doet al meer dan een jaar met zijn zwembroekje.

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

die zijn ook enkel voor de grote boodschap :)

babies schijnen zelden tot nooit in het water te poepen/plassen
    dus het is eignelijk meer tegen ongelukjes dan iets anders
    dat houd ze natuurlijk niet tegen om op schoot wel wat te doen :)

wij hebben zo'n broekje mt56 best veel gebruikt overigens
    met babyzwemmen enzo
    maarja.. anne draagt nog steeds mt 62/68 meest van de tijd

14. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ja dat die broekjes de plas niet tegenhouden lijkt me niet zo raar, maar mijn jochie is heel lang aan de dunne (poep) geweest doordat hij nutriton door zijn fles krijgt.
    Denk niet dat zo'n zwembroekje dat gaat tegenhouden... ;)

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja.. toen anne diarree ahd.. mengden wij de jbp-meel-melk met rijstebloem omdat rijstebloem weer zorgt dat er wer dikkere poep komt

goeie combi.. ziek, diarree en nutrilon AR :)
    anne heeft een week lang enkel "pap" gekregen :)
    in de hoop dat het minder erg werd

Deel Deze Pagina