Hoi , Ik beval 1 dezer dagen en wij zijn op zoek naar een origineel sms berichtje als het kindje geboren is om enkele familie en vrienden te verwittigen in afwachting dat ze de kaartjes hebben. Iemand leuke ideeen
Hij/Zij is er , ze/hij heet **** en is vanmorgen/avond geboren om 12.30uur. 50cm en 3250gram. Dolgelukkig , trots en blij heerlijk aan het genieten nu.. Of we hebben een dochter/zoon. Hij/zij is geboren om 12.30 , 50cm en 3250gram. Zoiets krijgen wij meestal op onze telefoon wanneeer vrienden o.d een kindj ehebben gekregen.
even wat voorbeelden gegoogled: 10 vingertjes, 10 teentjes, 2 armpjes, 2 beentjes. 3kg890 gewogen, 55 cm gemeten. Ik ben dus een flinke jongeman, en ik zal Rhune heten. Tot gauw! piep mag ik eens storen jaja ik ben geboren ik ben een flinke dochter / zoon en ik zal heten wil je weten dat ik men tien teentjes tien vingertjes heb dan kan je me komen bewonderen ziekenhuis en nr kamer en jaja gelukigge was papa / mama zo vriendyk om dit berichtje te versturen want ik wil gewoon wat dromen wie er komen zal om me te bewonderen Hallo allemaal, 9maanden lang kon ik oefenen. En zoals jullie nu zien ben ik geboren. Deze sms is verstuurd door(naam kindje, tijd en datum) Als jullie mij willen bewonderen, wacht dan op het kaartje dat door de brievenbus komt donderen. Hey, mag ik even storen? Want vandaag ben ik geboren!.... is mijn naam ik weeg..kg en ben...cm groot.
De ouders en broers en zussen hadden we gebeld, maar de beste vrienden had ik een sms gestuurd, iets in de trant van; Lieve oompje/tante, na een snelle bevalling ben ik vanmorgen eindelijk geboren. Papa en mama zijn nu nog een beetje moe en van mij aan het genieten. Ik hoop jullie snel te zien voor een knuffel, dikke kus NAAM