originele aankondiging?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fantaa, 2 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fantaa

Fantaa Lid

2 jun 2014
    19
    0
    0
    't Gooi
    ik ben al 2 jaar bezig om zwanger te raken, en het begint er nu op te lijken dat het deze keer raak is.
    omdat ik al 2 jaar bezig ben en bijna elke week 3 keer in het ziekenhuis zit is de familie volledig op de hoogte.
    ik kan dus niet 3 maanden verzwijgen dat ik zwanger ben.
    mijn zus is 2,5 week geleden bevallen van een dochtertje, en nu is mijn moeder over 2 weken jarig. het lijkt me zo leuk om (als ik zwanger ben dan) mijn nichtje een rompertje aan te geven met een leuke tekst als:

'kijk mijn blijde gezichtje! ik krijg namelijk een neefje of nichtje!'

of:
    'ik hoop dat oma genoeg plek heeft in haart hart, want ik de buik van tante Fantaa wacht mijn neefje of nichtje met smart!'

hebben jullie misschien nog andere leuke ideeen?
    het hoeft niet persé een tekst te zijn voor op een rompertje, andere leuke aankondigingsideeen zijn ook welkom die een beetje passen in mijn situatie!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

3. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.004
    3.665
    113
    Een kaartje voor je moeder met daarin;
    psssst ik ben nog een geheimpje maar wil je mijn oma zijn?

of

een boek met oma ik vind je lief en een kaartje erbij met de tekst:
    Oma gefeliciteerd, zou je mij willen voorlezen als ik er ben?

4. Fantaa

Fantaa Lid

2 jun 2014
    19
    0
    0
    't Gooi
    goed idee! alleen moet ik dan inderdaad wel een kaartje erbij doen, omdat ze net 3 weken geleden voor het eerst oma is geworden. en als ik dan een boekje geef snapt ze denk ik niet dat dat vanwege mijn eigen zwangerschap is, maar denkt ze dat ik het als aardigheidje voor haar eerste kleinkind geef.

5. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Wij hebben voor oma een heliumballon in de vorm van zo'n schetige baby ingepakt in een grote doos. Toen ze die openmaakte floepte de ballon eruit. Ze was helemaal overdonderd. Erg leuk om te filmen! :D:D

6. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Of zelf een taart/cup cakes maken met muisjes en meenemen naar de verjaardag.

Deel Deze Pagina