Net zwanger, soms zwaar gevoel 'down under'

Discussion in 'Zwangerschap' started by Emily27, Jun 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Hoi dames, wie herkent dit? Kan me dit van de zwangerschap van mn dochter niet herinneren zo vroeg in de zwangerschap...
    Ben pas ruim 5 weken en heb vaak een soort zwaar, drukkend gevoel onderin mijn vagina. Is dat de baarmoeder die groeit? Of iets anders?

2. NewMom2B

NewMom2B Lid

Jan 18, 2013
    18
    0
    1
    Diploma halen
    Gelderland
    He,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik ben nu voor de 2e x zwanger en heb dit ook met een week of 5 gevoeld. Iets later ook weer n paar x, zo rond de 9 weken.. Nu ben ik 11 weken en er sindsdien geen last meer van. Ken dit ook niet van mijn vorige zwangerschap. Vroeg me ook af wat t was, dus ik blijf even volgen :p

Je bent in ieder geval dus niet de enige :p

3. Chriss

Chriss Fanatiek lid

Jul 27, 2013
    1,764
    194
    63
    Female
    Ik herken het heel goed! Sterker nog voel het nu! Ik heb het sinds 2 dagen ofzoo. We schelen maar een paar dagen zie ik nu!
    Voel je je verder goed?

4. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Fijn dat ik niet de enige ben :).
    Afgelopen twee dagen trouwens niet meer gevoeld.
    Voel me verder prima, ja dat is ook een beetje hetgeen wat natuurlijk raar aanvoelt. Ik voel me nog steeds niet echt zwanger ofzo. Heb wel een paar keer dagen gehad dat ik heel moe was, maar afgelopen paar dagen niet zo. En ben wel vaak een beetje licht in mijn hoofd en de laatste dagen soms een kort vlaagje misselijk, maar ook niks echt opvallends...
    Voelt raar! maar bij mijn dochter had ik ook weinig last met deze termijn, en het voelt verder niet slecht, deze zwangerschap, dus daar hou ik me maar gewoon aan vast. :)

Share This Page