Goedemiddag mensen, ik heb gisteravond veel zitten lezen op dit forum, heb mezelf aangemeld omdat ik ook een vraagje heb. Na een lange weg ben ik eindelijk zwanger geraakt, kwam ih ziekenhuis om weer een operatie te bespreken was niet nodig, ik blijk zwanger. Een wondertje, dit had ik niet meer durven dromen ( wij, mijn man en ik, hadden dit niet meer durven dromen) 7 mrt positief 9 mrt nog positiever vanochtend nog paarser dan t testlijntje. Gisteravond wel wat zwart achtig bloed(oud bloed, met wat stukjes, ik herken dit niet) zonder krampen zonder stolsels zonder rood. Vanochtend rond 11 weer een test gedaan, die 2de lijn was dus nog paarser dan de testlijn. Ziekenhuis gebeld ze noemde t; schoonmaak baarmoeder....iemand ooit van gehoord? Verder wil ik alle zwangeren feliciteren en de andere dames wens ik veel suc6 met zwanger raken. Groetjes vanaf de tuin id zon p.s.ik snap t nog niet zo dus t spijt me als ik verkeerd heb gezet. Ben echt ah kijken of ik op dit forum een btj wegwijs kan worden sorry daarvoor
mooi zo meis! Wat zul je je gelukkig voelen! Proficiat! ZOu idd wel ff met je gyn overleggen, ff kijken of het op de goede plek zit enz. Succes megt je zwangerschap!
Eindelijk heb ik de reacties kunnen lezen, dank jullie wel! Zit alles via bb te doen, hahaa. Ik snapte nu pas dat ik op reacties moest klikken...oeps! Ik moet morgenochtend bellen naar m'n gyn. Ja ik ben onder behandeling vd gyn en afgelopen nov had ik m'n 4de operatie, daarna ben ik nog 12x terug geweest. Hoe is t met jullie? Hoe voelen jullie je? Ben heel onzeker, maar omdat nog verder niemand weet dat ik opnieuw zwanger ben, dacht ik ga me gewoon aanmelden hier. Wat een fijne site helemaal top! Wilde zeggen dat ik ook een schattige dochter heb, uit een eerdere relatie, ze is 9 geworden. Sinds een aantal jaar een nieuwe relatie, na jaren alleen te zijn geweest met m'n meisje. Ik zat te twijfelen of ik dat allemaal moest neerzetten, je zet op je pc toch je privacy neer. In 2oo7 ben ik erg ziek geweest en nu in 2o12 liep ik dus nog steeds te tobben met m'n gezondheid. Ondertussen ben ik verloofd, met m'n nieuwe aanstaande man. Ik hoop dat ik geen bekende moeders van school tref hahaha daarom ben ik een btj voorzichtig sorry daarvoor. Ik ben 33 jaar en de kans was 5o-5o dat ik een zwangerschap kan voldragen, meisje is 5,5 week te vroeg geboren. Ik word goed id gaten gehouden door de gyn en m'n huisarts. So sorry heel verhaal ik ga wat foto's op m'n site zetten. Liefs Ivy
Ben al een half uur bezig om die banner neer te zetten, maar t lukt niet. In m'n eerste berichtje moest staan 'weer zwanger' maar kan dat niet meer veranderen, sorry daarvoor. Duidelijk dat ik t niet zo snap..