Vandaag mooi weer (kleding)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cyntje78, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Het word vandaag heel mooi weer! Als de wind ook zacht is hoop ik.
    Maar wat trek ik onze kleine man nu aan??? Want ik wil straks een eind gaan wandelen :)

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    HIer een romper met lange mouwen en een tshirtje korte mouw erover, lang dun broekje. Hij gaat zo in de draagzak mee, babyzwemmen.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Op die leeftijd zou ik gewoon kiezen voor een broekje, rompertje korte mouw + (dun) shirtje lange mouwen en sokjes. Eventueel nog een zomerjasje eroverheen voor als je, zeker 's ochtends, naar buiten gaat. Als hij het warm krijgt kun je altijd wat uittrekken. Ik begon meestal met de sokjes, blote voetjes is lekker koel :)

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik heb een luierpakje met korte mouw en een katoenen blouse met lange mouw en een dunne spijkerbroek aangegeven. daarover gaat een vest met fleece aan de binnenkant. we moeten zometeen te voet weg, de hele ochtend.hij krijgt gewoon sokjes aan en open schoentjes.voor blote voeten vind ik het echt nog te vroeg. als ik vanmiddag terug kom kijk ik hoe het weer is en anders vervang ik de blouse door een t'shirt, al dan niet met driekwart broek en dan heeft hij zijn sokken zelf al uitgetrokken, hihi.

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Ga helemaal met het antwoord van Eylem mee..

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
  7. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik heb Mart een dun broekje aan, met een romper met korte mouwen er onder en een t-shirt met korte mouw. Als het fris is dan krijgt hij er een vestje over.
    Mart heeft het wel snel warm moet ik zeggen.

8. misa

misa Niet meer actief

1 laag lange mouwen zou ik doen. Dus een labge mouwen romper met t-shirt eroverheen of een korte mouwen romper en een lange mouwen shirtje. En een niet te dik broekje. :)
    En natuurlijk naar je kindje blijven kijken en voelen..!

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mijn dochter had gisteren een romper korte mouw aan, shirtje lange mouw, rokje en knie kousen. Vind ik zo schattig, die dikke blote beentjes! We zijn een paar uur gaan wandelen, toen heb ik haar een maillot aangetrokken en shirtje uit, dus alleen met romper en maillot in de draagdoek, toen we terug kwamen bij de auto hadden we lekker wat gezweet tegen elkaar aan.

Met dit weer heb ik altijd een vestje standby en een zonnepetje.

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Onze man had gisteren ook aan wat hierboven al gezegd is. Gisteren middag in de tuin gelegen onder de parasol en toen zijn lange mouwen shirt uitgetrokken dus lag hij lekker in een dunne lange broek, romper z.m en geen sokjes...
    Ga hem zo aankleden en denk dat ik nu gewoon meteen een tshirtje aan doe en dan nog even een dun dekentje over hem heen als we zo naar de supermarkt gaan...

11. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

onze oudste heeft nog lange mouwen romper en korte mouwen t-shirt, maar dat is alleen omdat hij geen korte mouwen rompers heeft... even snel naar de hema morgen!
    De jongste heeft hetzelfde aan, en dan echt geen dekentje of vestje buiten hoor, het wordt 24 graden vandaag, dat is een stuk warmer dan het binnen is in de winter. Waarschijnlijk gaat z'n shirt nog wel een keer uit vandaag, hij heeft snel rode wangetjes.

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Noah was het enige kindje met korte mouwen op het KDV in zijn groep, en dat terwijl het vandaag gewoon 23 graden wordt. Ik heb wel een vestje mee gegeven hoor, maar toch.
    Als het dit weer in juni zou zijn, dan hebben al de kindjes korte mouwtjes aan, zo grappig altijd :D

Maar goed, rompertje met korte mouwen, tshirtje, spijkerbroekje en sokken.

13. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Grappig is dat he? Op straat zie je mensen (meestal vrouwen) al bijna in hun nakie rondlopen (niet zo plezierig voor degenen die daar naar moeten kijken :p, maar dat is wel heel off-topic), maar de kinderen krijgen allemaal nog dikke kleren aan.
    Dat laagje extra zit toch meestal al in de romper. Ik draag met dit weer alleen een t-shirt, mijn kinderen nog een romper erbij. Dekentjes en vestjes of zelfs winterjassen of voetenzak doe je normaal binnen toch ook niet aan/over? En daar is het bij ons 20 graden.

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.132
    113
    Hier een hemdrompertje en shirt met korte mouwen+rokje voor de jongste en de oudste een korte broek+ shirt met korte mouwen. Evt. bij een wandeling een jasje erover.

Hier was dl gisteren juist de enige die lange mouwen had, had ml gedaan. Ze had het smoorheet, echt sneu.

15. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hemdromper, longsleeve, 3/4 broek, sandalen

Maar ik denk na het slaapje dat ik hem ook een t-shirt of polo aantrek. Zo schattig altijd, die korte mouwen bij die kleintjes!

16. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hier maillot en rokje, romper, shirt lange mouw en bloesje met korte mouw erover.

Ik zelf loop ook met lange mouwen, als ik echt in de zon zit rol ik ze wel even op. In de wind kan het nog best uitkijken zij vind ik. Ben daar altijd heel voorzichtig mee!

17. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Vanmorgen tot 11.00 maillot, jurkje korte mouw, romper lange mouw. Nu alleen romper lange mouw en als we zo weer weggaan ook het jurkje.

18. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    O ja ik heb wel in de luiertas altijd van alles zitten, zodat ik altijd nog kan verwisselen (rompers lang&kort, shirts lang&kort, broek met/zonder voering, vestje etc) je weet het in Nederland tenslotte nooit.

19. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Kind speelt nu in de tuin in zijn zwembad en heeft niks aan, wel heel goed ingesmeerd factor 50!

20. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, als ik dat zo lees heb ik dl echt wel underdressed!
    Vandaag een romper zonder mouw, t-shirt, lange broek en sokken. Vanmorgen moesten we al om 07.45 op pad dus toen wel een vestje aangehad. Vanmiddag zonder vestje over straat, in de maxi cosi, echt warm zat...
    Moet er mss wel bij vermelden dat dl 9375 gram is :D

Deel Deze Pagina