Originele bekendmaking

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wondertjenr3, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hallo!

Ben op zoek naar leuke en originele ideeën voor tzt op facebook onze 3e zwangerschap bekend te maken.
    Heeft iemand ideeën?;)

Ook hebben we het onze ouders nog niet verteld maar dit willen we doen na de 1e echo. Een lijstje voor 3 foto's kopen met onze dochter, zoontje en dan de echofoto. Of heeft iemand leukere ideeën?

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik was ook van plan om mijn ouders een fotolijst te geven met de echo. We willen het nog zo lang mogelijk geheim houden. Ik hoop dat mijn buik niet te hard gaat groeien, dan wil ik het met sinterklaas vertellen.

Ik zag op FB een oud collegaatje van mij die zwanger was en het op een orginele manier had aangekondigd. Ze had een fotocollage gemaakt met foto's van haar dochtertje in de weer met een pop: in bedje leggen, flesje geven, luier verschonen.... en een tekst zoiets als: X is er klaar voor. Ze wordt grote zus.... zag er heel grappig uit.

Je ziet tegenwoordig heel veel ouders die voor de aanstaande broer of zus een tekst- tshirt kopen, met de tekst... ik word grote broer/zus..... Dat heb ik nu al zo vaak gezien, is niet zo orgineel meer.

3. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Nee dat met het shirtje heb k gedaan toen ik zwanger was van mijn zoon. Maar vind dat nu een beetje afgezaagd.

Dat met die pop is ook erg leuk, alleen ze is al 'grote zus' en het is ook leuk als mijn zoontje erin betrokken wordt.

4. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
  5. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    Wij gaan het over een aantal weken zo doen:
    Deze op mn tijdlijn:)

6. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hahah ja dat idee had ik ook al in gedachten, vond die erggg leuk!

7. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Wij hebben het destijds aan mijn ouders bekend gemaakt door mijn vader een tondeuse te geven :D .. Er werd altijd in de familie gesproken van een 'opa kapsel'.. Door de tondeuse heeft ook hij zijn opa kapsel gekregen :D

8. annamar

annamar Niet meer actief

wij hebben vorige week fotos gemaakt staat in mn profiel

9. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Je kan een rebus maken op myRebus
    Een raadseltje dat je zwanger bent bijvoorbeeld.

Ga ik wel doen denk ik :) Laat ze maar puzzelen! ;)

10. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
  11. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik heb een foto van mijn dochter bij de ooievaars in de dierentuin geplaatst. Daarbij heb ik de tekst geschreven:

"wie van jullie komt in april een baby bij ons brengen?"

Ik heb expres niet broertje of zusje geschreven, want ik vind het niet alleen belangrijk dat zij een broetje of zusje krijgt, maar dat wij ook weer papa en mama worden vind ik speciaal. Dus vandaar heb ik baby geschreven.

12. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    ik heb een heeeeeel originele. een paar maanden terug zat er ineens een ooievaar op onze schoorsteen:D:D. snel een foto gemaakt van ons huis met ooievaar (bleef rustig zitten). Die ga ik dus bij bekendmaking ff uitprinten en aan (schoon)ouders geven, nou dan raden ze vast wel wat er aan de hand is :))

13. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Haha bij mij zit er heel vaak een ooievaar en als t erg lekker weer is zitten er 2 en 2dagen voor mijn posi test was hij er weer haha dus een foto van een ooievaar sturen zullen ze bij mij niet snappen helaas wel een heel leuk idee

14. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Zelfde verhaal, maar dan met zoonlief in de hoofdrol. Eventueel met zijn zus erbij die laat zien hoe het allemaal moet.

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Die is leuk!!!
    Heb hem onthouden.

16. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Oh dat is wel een leuk idee!
    Alleen dan nog een leuke (rijmende?) tekst erbij bedenken.
    Wie kan dat goed? haha

Famke weet al hoe het moet,
    en leert Raf nu ook hoe je het goed doet.
    Want deze klus,
    wordt anders wat teveel voor grote zus.
    Raf voelt zich nu ook heel stoer,
    want ook hij, wordt in Juni grote broer

Klinkt dat???!!

17. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Ik heb een foto van m'n hondje op facebook gezet. Hij in z'n mandje en ervoor babysokjes neergezet.
    En toen met: 'Hij geniet nog even van alle rust en aandacht, want in Mei zal dat gaan veranderen..'

18. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die schoenen zijn leuk!! Die ga ik misschien wel pikken :D

We zaten verder nog te denken aan een andere foto. MIjn zoontje van bijna 1 jaar zit nu in de fase dat hij kan wijzen en dat doet hij de hele dag. We wilden een foto maken dat hij naar mijn buik wijst. Dat moeten we wel voor elkaar kunnen krijgen.

19. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Deze is leuk!! Die ga ik pikken.....

20. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Nog een vraagje:
    Ik wil het op mijn werk tijdens een vergadering vertellen dmv iets trakteren.... hebben jullie een idee?
    (en ik vind lege beschuiten met roze en blauwe muisjes ernaast niet zo leuk)

Deel Deze Pagina