Hallo dames! Allereerst, ik weet dat we geen dokters zijn en dat als ik het niet vertrouw, ik m'n vk moet bellen, iets wat ik ook zeker zal doen, maar ben even nieuwsgierig. Heb sinds een week regelmatig last van (pijnlijke) harde buiken terwijl ik daar tot nu toe nog helemaal geen last van heb gehad. Heb vandaag sinds een uurtje of 5 een duidelijk soort ongesteldheids buikpijn en een druk van onderen. Is absoluut te houden hoor, klein beetje oncomfortabel, maar meer niet. Ga zo even een kruikje pakken, kijken of het een beetje zakt. Mijn vraag is, zijn dit nu voorweeen of zo iets? Naar mijn idee heb ik m'n slijmprop nog. Alvast bedankt voor het lezen en ik ben erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
Heb ook last van zeurend menstruatie gevoel en ben al drie x getest op blaas ontsteking. Maar dat heb ik niet. Vk denkt aan braxton hicks contractions. Ik denk dat het bij mij misschien eventueel ook met indalen te maken kan hebben.. Maar bij jou is je kindje al ingedaald zeker?
Ik heb sinds week 36 last van voorweeen maar met een paracetamolletje en een kruik trekt het dan uiteindelijk langzaam weg. Vandaag heb ik al heel de dag last van buikpijn en af en toe een harde buik...
@water: ja, kleintje is al een paar weken ingedaald dus dat kan het niet zijn. Maar bedankt voor het meedenken @mienemuisje: helaas werkt kruik niet... Ongipijn blijf, trekt door naar m'n rug en m'n benen. Is gelukkig niet erg genoeg voor een paracetamol. Is ook niet dat ik het erg vind hoor, kleine mag komen en kan niet wachten tot ik hem of haar in het echt kan zien .