Je hebt een zwangere buik taart. Zo hebben wij het bij de rugbyclub van mijn vriend bekend gemaakt. Erg grappig. Mensen kijken, maar snappen het niet en trekken dan een raar gezicht. Ik heb hem zelf gemaakt, was erg makkelijk. Heb het wel erg simpel gehouden.
Bij ons hebben ze bij de plaatselijke bakker verschillende soorten chocolaatjes en andere lekkernijen mbt zwangerschap. Als ik jou was zou ik daar eens kijken
Als je je buikje bijhoudt dmv foto's (elke maand/week een nieuwe maken in dezelfde positie), zou je een 'zoek de verschillen' kunnen maken Bijv. een foto van jezelf met een platte buik met daarnaast zo'n zelfde foto, maar dan met een zwangere buik (moet 'ie natuurlijk wel goed zichtbaar zijn)!
Helaas.. na 2 zwangerschappen heb ik alles behalve een platte buik. Lijk nu al 6 maanden zwanger haha
Haha ooh nou 1 troost voor je: ik heb ook geen platte buik! Hahaha.. Dus voor mij zou het hem ook niet worden hoor
Ik heb een keer bij iemand een landingsplaats voor de ooievaar in de tuin gezien, vond het erg grappig! Was een nest gemaakt op een grote paal met een bordje erop: landingsplaats ooievaar. Je kan er nog iets aan toevoegen in de trant van: verwacht rond *uitgerekende datum*
Ja die heb ik ook gehad! Maar dat is meer de bedoeling om die zo'n 2/3 weken voor de uitgerekende datum in de tuin te zetten. Is een beetje erg lang wachten hahaha
Wanneer wil je het ongeveer gaan vertellen? Ik wilde het met moederdag vertellen d.m.v. een grote bos roze en blauwe bloemen met kleine babyspulletjes in de bloemen, maar wij hebben dit niet gehaald omdat wij niet zolang onze mond hebben kunnen houden Haha misschien leuk om het met Sinterklaas bekend te maken? Vieren jullie dit met familie/vrienden? Een cadeautje inpakken en hier geen naam of een vraagteken opschrijven met bijvoorbeeld een klein babypakje erin? Dit pakje blijft natuurlijk tot het einde over en dan kijken wanneer het kwartje valt.
Ook heb ik een keer een hele leuke foto gezien, maar dit kan alleen met al aanwezige oudere kindjes. Het was een moeder met haar peuterdochtertje. Naast elkaar gefotografeerd, allebei met de buik bloot en de handen op de buik. Dit zag er ook heel leuk uit, heb helaas geen voorbeeld. Ik kan de foto niet meer vinden.
Wil het ong ergens tussen de 8 en 12 weken vertellen. Direchte familie zoals ouders enz. t weekend na de 1e echo al, dmv het lijstje. Alleen zoek ik dus nog iets voor op facebook om het aan 'de rest' te vertellen (overige familie, kennissen enz)
Leuke ideeen komen er voorbij! Bedankt voor de tips. Gisteren een vriendin aan de telefoon en die wil wel cupcakes maken met roze en blauwe voetjes of een taart met iets dergelijks al versiering.
Hi, Wij hebben voor onze zoon een rompertje besteld met de tekst Ik wordt een grote broer. In het rompertje gehesen en op de foto gezet. Op de pc de foto bewerkt en de tekst weggehaald. 2 afdrukken laten maken. Een met tekst en een zonder. Ingelijst en weggegeven als cadeau (die zonder tekst). Als het zo ver is, gaan we de foto wisselen met die met de tekst als er niemand thuis is en dan wachten wanneer het opvalt. Hahahahaha
Op Facebook hebben wij trouwens een foto geplaatst van beschuit met roze en blauwe muisjes met de tekst: Wij zijn vandaag precies 5 jaar samen en dat vieren wij met zijn drietjes Dit was namelijk ook precies de dag dat ik 12 weken zwanger was.
Hoi Elise, je zou ook cupcakes kunnen maken hier glazuur op doen en blauwe en roze muisjes door elkaar.. zo heeft mijn zus het bekend gemaakt
Wij wilden het eerst via de neefjes doen, dat ze met z'n 3en op het strand zitten en daarbij de tekst 'wij krijgen een nichtje of neefje' maar nu gaan we het anders doen. Het weekend na de eerste echo vier ik mijn verjaardag en ga ik een taart maken (van fondant) en laat ik een eetbaar plaatje van Blond Amsterdam 'zwanger' printen en die doe ik er op. Iedereen is er dan, dus net zo makkelijk.