Laatste dag werken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasja25, 17 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Hai meiden,

Morgen is mijn laatste werkdag. Pfff eindelijk :) :p

Nu is mijn vraag aan jullie hebben of gaan jullie trakteren of zoiets omdat het toch de laatste dag is? Of is het gewoon oke doeii en ik zie jullie weer over een paar maanden? :)

Gr Natasja

2. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik heb wel getrakteerd op het werk en voor mijn clienten ( werk in de zorg) lekker gekookt. Moet zeggen dat bij mij op het werk iedereen ook heel erg meeleefde en ik erg verwend ben door iedereen!
    Het verschilt misschien ook wel in wat voor sector je werkt...

3. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Misschien een klein taartje, voor de leuk. Maar tegen die tijd ben ik dat vast weer vergeten :p
    Maar echt nodig is het natuurlijk niet.

4. Inieminie83

Inieminie83 Actief lid

11 jul 2013
    351
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb eigenlijk inderdaad gewoon afscheid genomen en verder niks. Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik heel veel collega's heb dus als ik zou trakteren ik blut zou zijn ;).
    Ik denk dat als ik weinig collega's zou hebben, ik wel iets zou doen. Een doosje chocola/ bonbons neerzetten ofzo.

5. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Ja ik heb weinig collega's en voornamelijk mannen dus ik ben ook de eerste die met zwangerschaps verlof gaat :) maar bedankt voor de tips ik denk dat ik wel een kleinigheidje mee neem voor ze.

6. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ik had 50 cupcakes gemaakt, op de bar gezet en mail rond gestuurd.
    Alleen de mensen op mijn kamer uitgedeeld en gezoend.

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Bij ons is het werk de gewoonte. Dan wordt er een maand gekocht wat iedereen een kadootje in kan doen wat je dan mee krijgt. Erg leuk!!

8. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    bij ons word helemaal niets gedaan.
    zelfs een kaartje is al een grote moeite.

9. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Ik heb alleen de mensen op mijn eigen afdeling een luxe taartje uitgedeeld en voor de rest van de collega's cake neergezet.

Geniet van je verlof!

10. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Heb zelf ook getrakteerd. Zijn wel niet met een grote groep en hebben een goede band. En ben ook vroeg moeten stoppen dus in totaal 6maanden zonder hen.. Vind het een kleine moeite om iets te geven, maar ook andersom wordt er soms getrakteerd dusja...

Weet niet hoe het bij jou er aan toe gaat en of je veel collegas hebt enzo...

Kies je uiteindelijk zelf he of je trakteert.

11. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Succes met je laatste werkdag!

12. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou persoonlijk wel even wat leuks doen, dus lekker wat taarten halen. Vind dat een erg leuk attent gebaar naar je collega's toe.

13. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Bij de eerste keer verlof heb ik luxe koeken getrakteerd. Ik denk dat ik dat nu weer zal doen.

14. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Dank jullie wel voor alle tips. Ik heb een lekkere taart gehaald voor de collegas maar helaas is mijn laatste dag niet gegaan zoals gehoopt. Ik kreeg last van harde buiken en steken in mijn onderbuik dus vk gebeld en zij zei:Je bed in! Dus daar lig ik weer bedrust te hebben maar ja niks aan te doen :)

15. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Ik ben van plan om over 3 weken, als mijn verlof start, een cake te bakken met chocoladeglazuur eroverheen met muisjes.

Mijn collega's zijn heel de tijd super meelevend geweest en verdienen wel wat lekkers. Bovendien vind ik bakken leuk.

Deel Deze Pagina