nu sinds een week doet mijn huistelefoon raar.. als mensen ons bellen gaat hij gewoon over, maar er word niet opgenomen, omdat wij niks horen.. maar als wij bellen gaat het wel goed.. en het rare is, is dat het niet elke keer is.. soms horen we hem namelijk wel.. hoe kan dit?
Misschien contactje van het geluid wat niet goed meer zit. Maarruh... wat heeft dit met baby en dreumes te maken?
nee hahaaha nee ineens deed ie dat.. sinds vorige week, met pasen.. maar niet altijd, want net werd ik gebeld en dan hoor ik hem wel.. en vanochtend deed ie het niet..
Gek. Ga hem in ieder geval maar niet proberen open te maken om zelf te maken. Dat heb ik een keer geprobeerd (was toch een oud ding). Daarna doet-ie het ZEKER niet meer. Dat is de enige tip die ik kan geven.
Het je gewoon een vaste lijn via KPN, of telefoon via de kabel/ADSL? Wij hadden dat probleem ook bij onze ADSL-foon, in het begin was het op te lossen door de modem even uit te zetten. Na een paar maanden hebben we een nieuwe modem gekregen, en toen was het goed.. Ik zou je provider eens bellen..