Spanning met andere mannen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nu 2 jaar met mijn vriend er is echt veel te veel gebeurd maar het is de vader van mijn kind en daar doe ik alles voor.
    Maar nu het lijkt allemaal zo normaal, tuurlijk hou ik van m maar het verveeld zeg maar. Nu droom ik al nachten over een soort ex van vroeger , vreselijk aantrekkelijk enzovoort, tuurlijk ga ik niet vreemd maar jeetje wat een spanning. Gelukkig zit hij in curacou :p
    Kent iemand dit en wat doe ik er aan?
    We zitten al in relatietherapie maar dat doet natuurlijk niks aan het 'normale'.
    We doen zat leuke dingen maar vind het zo saai :(

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.569
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Jullie zijn pas 2 jaar samen en zitten nu al in een sleur?

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ja inderdaad, lees andere topic over verslaving wat er allemaal gebeurd is...

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Zo lang t bij dromen blijft is er niks aan de hand toch? Denk dat iedereen (ook de mannen) dromen vast wel eens over een ander.

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Je moest eens weten hoevaak ik over andere mannen droom. En dat zegt helemaal niets over hoeveel ik van mijn man hou. Ik voel me er ook niet schuldig over moet ik zeggen, ik weet zeker dat manlief ook wel eens over vrouwen droomt.

Even over het saaie: toen mijn man was gestopt met drinken, waren de eerste jaren ook wat saai. We durfden niets te doen, niet buiten de deur eten, verjaardagen waren eng (want stel je voor dat de drang te groot wordt), onze eerste vakantie "droog" zat ik doodnerveus in het vliegtuig ... "zou het wel goed gaan".
    Dat trekt even een wissel op je leven dan. En daar moet je doorheen beiden even een plek zoeken waar je je comfortabel voelt. Het wordt beter ... echt ... maar dat is niet in 1 nacht gebeurd ;)

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Maar het is zo levensecht gewoon dat ik er overdag ook nog naar verlang zeg maar...

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    zie mijn toevoeging ... ik denk echt dat jullie gewoon even weer jullie plekje moeten zoeken na alle toestanden. ;)

8. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

Vind dit behoorlijk triest, ik zou me diep ongelukkig voelen als ik dit had. Ik ben blij dat ik mijn man volledig kan vertrouwen en hij mij. Gewoon er voor gaan, het eerste jaar is alles vaak leuk, daarna komen er vaak dingen bij die er voor kunnen zorgen dat je uit elkaar groeit, maar het kan je ook dichter naar elkaar toebrengen. Voor dat laatste moet je zorgen (en vechten)

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Hoe denk je dat ik mij voel dan? Denk je dat ik dit leuk vind?

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Onzin. Je droomt over andere mannen. So what! Ik vind dat zo vreselijk onnozel ... alsof je dromen op afroep kunt regelen zeg. Het zegt helemaal niets over hoe je je voelt voor je partner, zegt niets over vertrouwen!

Daarbij ... TS heeft een iets heftiger achtergrond (die ik ook heb gehad) en ik weet precies hoe ze zich voelt. En dat heeft tijd nodig. Maar jezelf een schuldgevoel aan (laten) praten is nergens voor nodig.

Je moet er gewoon niet meer van maken dan het is ... een droom. Ik heb ook wel eens gedroomd van een collega, en die kwam ik dan de volgende dag tegen op kantoor. Nou, denk ik dan ... Lekkere droom was dat. En de volgende dag ben ik alweer vergeten.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien maak je zelf er veel meer van ?

Je mag zeker dromen over andere mannen .... Hallo zeg...maar heel,de dag als een tiener aan diegene denken? Stop jezelf dan?

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik heb dit ook gehad! Vanaf mn 14e samen met manlief en ook een zware tijd gehad. We hebben toen ook relatietherapie gehad enzo en het word echt beter!!! Maar idd niet in 1 dag! Sterkte!

13. I love my baby

sorry, je hebt gelijk, ik zal antwoord geven op je vraag. Ik vind andere mannen soms wel aantrekkelijk. Maar daar blijft het bij, die spanning die jij noemt herken ik niet. Misschien alles op alles zetten om er niet meer aan te denken door andere dingen te gaan doen of de leuke dingen aan je vriend te zoeken??

14. I love my baby

Je kunt het niet op afroep regelen maar je kunt het wel veel groter gaan maken dan het is. Je bent geen passief schepsel. Alsof dat soort dingen je alleen overkomen. Soms is het ook een beetje een keuze, de één staat ervoor open de ander bijna niet!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ben ik het wel mee eens.....

Daarom gaf ik ook aan dat ik vindt dat ze zelf veeeeel te ver gaat door heel de dag aan iemand gaan zitten denken?
    Je hoeft daar niet aan toe te geven ..

Ts dit lijkt me iets waar je het goed over kan hebben bij de psych;)

16. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    #16 ER14, 3 jul 2013
    Laatst bewerkt: 3 jul 2013
    Dromen, fantaseren over andere mannen? Ja dat doe ik wel. Ook al ben ik bij de liefde van mijn leven, het spannend en leuk houden is gewoon hard werken en investeren.

Don't beat yourself up en zoals al eerder werd gezegd, maak het niet groter dan dat het is. Of praat er over met je vriend.

Succes meis! Het is lastig!

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee, ik heb geen spanning met andere mannen en voel me niet aangetrokken tot andere mannen. Maar jij zit natuurlijk wel in een veel heftigere relatie.. Sterkte.

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nou, ik denk dat het allemaal wat overtrokken is. Ik sta niet open voor andere relaties, en toch droom ik ervan. Ik kan er niet wakker van liggen eigenlijk (of wel, hangt af van de droom :D).

Wij menselijke schepsels zijn echt een kei in van een mug een olifant maken. Vooral binnen de lijntjes blijven kleuren, zodra het ff niet in het stramien van de samenleving past dan is het fout/slecht of anderszins niet verantwoordelijk.

Accepteer gewoon dat je wel eens droomt van andere mannen en hou het gewoon daarbij. Niets mis mee. Denk er niets meer van, niets minder en ga geen vage redenen zoeken waarom je dat doet.

19. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Dramaqueen much ;)

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik denk dat als je na 2 jaar al in een sleur komt en je bij elkaar de passie niet meer kunt vinden dat je dan misschien niet gek genoeg meer op hem bent.

Ja je houdt vast van hem maar door alle dingen die zijn gebeurd is de verhouding veranderd. Je had zorgen over hem en niet de partner verhouding die er eigenlijk hoort te zijn

Die droom over een ander is normaal of logisch. Je zoekt passie die je mist in je eigen relatie

Ik denk dat jullie elkaar weer moeten vinden als partners.

Deel Deze Pagina