Help, zo onrustig tijdens de fles. Wat moet ik doen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shampoo, 31 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Sinds 2 dgn krijgen we de fles er niet meer in bij onze meid. Ze is heel erg onrustig met drinken. Ze wil alles zien, draait steeds haar hoofd weg, trekt met haar handen de fles uit haar mond, zet af met haar beentjes op mijn been.

We zijn niet van voeding veranderd. We hebben het ook bij de fles van 19.00 uur en 7.00 uur die we allebei in het donker geven. Zowel mijn man, als ik en de oppas krijgen de fles niet leeg. Volgens mij heeft ze ook geen spruw. Ze zuigt wel lekker op haar fopspeentje en stopt van alles in haar mond.

We krijgen de flessen echt niet leeg, op een gegeven moment wordt ze ook boos.

Zou dit een fase zijn of is er iets anders aan de hand???

Gr. shampoo

2. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Als dit met ons zoontje was (en nog is) dan weet ik dat hij een fles kan minderen. Als ik er dan een fles af doe, gaat het weer goed. Dat is al vanaf het begin zo.
    Ik weet niet of dat misschien bij jullie ook aan de orde kan zijn.

Gr. Marieke

3. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    We zitten al op 4 flessen.... zonder bijvoeding

4. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam

Zelfs na 12 uur geen melk (slaapt van 19.00 tot 7.00) krijgen we de fles er niet helemaal in...

5. firegirl

firegirl Niet meer actief

Emma had ook van die fases. Gaat naar mijn ervaring gewoon weer over. Maak je niet druk, ze drinken wel wat ze nodig hebben.

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier hetzelfde, en niet om je ongerust te maken, maar hier is het na 3 maanden nog steeds zo.... Wat we doen is: haar liggend de fles geven, bij ons op bed of op een dikke handdoek op tafel, in elk handje iets te spelen, iets kleins zoals een doekje, klein knuffeltje. Liggend en bijna niemand in de buurt of prikkels en dan gaat het wel. Onze dochter is gewoon heel snel afgeleid en wil alles zien wat er gebeurt....succes, ik weet uit ervaring dat het niet makkelijk maar ook niet leuk is!

7. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Tja en toen was me er vanmiddag toch een poepluier.... en sinds dien drinkt mevrouw weer keurig en rustig haar fles leeg. Zat blijkbaar flink dwars ;)

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Hier hadden we dat ook rond 4 á 5 maanden. Bij mijn zoon was het echt een fase. Ze gaan ineens veel meer indrukken in zich opnemen, en ontdekken dat ze kunnen bewegen etc. Daardoor wordt de fles minder interessant. Zo heb ik het tenminste begrepen, maar het gaat weer over!

9. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    mijn zoontje heeft rond 5 maanden ook een weekje heel slecht gedronken en ook zelfs na 12 uur niet gedronken te hebben, kreeg hij zijn fles niet leeg.
    was hier echt een fase.

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier ook rond de 4 maanden gehad en nu helaas weer. Vandaag maar 600cc op. Geen idee wat het is. Fruit ging er wel goed in, denk dus dat hij toe is aan meer vast voedsel

11. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Ons meisje had (heeft?) ook van die fases. Wat hier heel erg geholpen heeft, was haar plat neerleggen of in de wipstoel zetten. Dan had ze meer bewegingsruimte en hoefde ze niet meer alle kanten op te draaien. Werkte echt heel goed!

12. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Klinkt als de 19 weken sprong!!!
    Hier precies hetzelfde..... Gewoon spelen met d'r fles terwijl ze er voorheen zo lekker in slaap op viel dus dat is nu ook een beetje lastiger :s

Deel Deze Pagina