hallo, ik ben heel zenuwachtig want vrijdag was ik bij de gyn en die heeft me getoucheerd en bleek dat ik al 2 cm ontsluiting had. hij heeft me toen gelijk gestript en als het van het weekend niet vanzelf komt word ik maandag om 7 uur ingelijd,SPANNEND HE? nu begonnen de weeen gelijk vrijdag toen ik net thuis was. ze kwamen zo om de 10 min, ik dacht dus dat het begonnen was,maar 3 uur later stopte het.BALEN! nu heb ik ong een uur geleden mijn slijmprop verloren en ben heel benieuwt of er nu wat gaat gebeuren. hebben sommigen van jullie hier ook ervaring mee? ben heel benieuwd. groetjes mama van jessy
Sorry, geen ervaring met inleiden enzo. Bij mij braken de vliezen en het duurde 6 uur voor ik maar iets voelde dus... Ik hoop voor je dat het allemaal spontaan gaat beginnen en dat je in ieder geval de eerste weeën thuis kan opvangen! Succes! En laat je even weten hoe het gaat?
Je hebt ook wel een hele goeie reden om fouten te maken! Zeker qua spelling! Als je maar geen fouten maakt als je ze niet kan maken... snappie?
Goh wat spannend zeg. Wel balen dat de weeen na 3 uur stopte. Mag ik vragen wat de reden is van het inleiden? Sterkte de komende dagen. groetjes sandra
ik heb aan mijn vorige bevalling min of meer een trauma aan over gehouden. dit kindje schatten ze op ongeveer negen pond,dus het moet er nog wel normaal uit willen.vandaar dat ze het eerder gaan halen. en omdat ik al ontsluiting had vonden ze dat het er rijp voor was, gelukkig.
mijn eerste bevalling ben ik ook ingeleid dit omdat ik al overtijd was en ook al 3 nachten achtereen weeen had maar bijna geen ontsluiting. toen ik in het ziekenhuis kwam hebben ze mij en de baby meteen aangesloten op de apparaten ze hebben me vliezen gebroken en ja hoor tuurlijk moeten ze de infuus bij mij in een keer veelste hoog zetten waardoorr ik zware weeen kreeg vrijwel direct daar kwamen ze na 2 uren achter dus laat je man of degene die bij je is goed opletten en veel vragen stellen anders lijd je voor niks zoveel pijn ineen keer. toen ze de infuus wat lager hadden gezet kon ik af en toe weer ademen was om 8.15 uur ziekenhuis ingekomen en 19.05 bevallen van me zoon.
Hallo, Ik ben bij mijn eerste zwangerschap ingeleid dmv een infuus... duzz wat wil je weten meid? Hoop voor je dat de weeeen al zijn begonnen! heel veel SUCCES!
Ik ben bij de eerste ook ingeleid. eerst vliezen gebroken, daarna aan het infuus. De hoeveelheid werd steeds wat opgevoerd totdat de ween sterk genoeg en vaak genoeg kwamen. De eerste 5 cm duurden een uur of 4 en geen centje pijn, daarna ging het snel. In 6,5 was m'n zoontje er. Ik heb er geen nare ervaring mee, vond het erg meevallen allemaal. Geen te zware weeen ofzo. Veel sterkte toch, hopelijk begint het alsnog spontaan. Lijkt me toch het prettigst (al heb ik er geen ervaring mee).
2 keer gestript (gister 2e keer) behalven 2 cm ontsluiting geen resultaat, wordt eventueel donderdag ingeleid
veel succes vandaag! je zal al weg zijn. las het te laat.. hier 1 met slecht ervaring inleiding. Dus doe maar geen verhaal hihi toy toy!