Wij zijn hard op zoek naar een jongensnaam. We weten nog niet wat het gaat worden. Als het een meisje is zijn we al vier keer klaar en kunnen we niet kiezen, een luxeprobleem dus. Maar voor een jongen is er nog geen één naam dat we zeggen: ja dat is het! We zijn op zoek naar een enigszins aparte jongensnaam, niet te populair, maar ook niet té Hollands of té Amerikaans. Om even aan te geven wat wij een te gewone naam vinden: Tygo, Liam, Levi. Namen die we té apart vinden: Storm, Splinter, Maas We staan open voor scandinavische, spaanse, oostblok, bohemian namen.
Hier een lijstje met van verschillende bijzondere namen Aimo Albin Alvar Andor Armo, Armas Armon Arto, Arvo Arvid Asger Aulis Axel * Bay Bengt Bernt Bertil Biek Bjarne Bowie Breccan * Cedar Celio Chas / Chaz Ciro * Daaf Dani Danne Den * Ebbe Eder Egil Einar, Eino Elliott Eloi / Eloy Elon Emil Esben * Fannar Ferran Finch Finn, Finnur Flemming Flynn Fox Frey / Frej * Gunnar * Hasse Henning, Hemming Heron Holger * Iago Ibai Igon Iker Ilai Ilan Ilari, Ilmari Ingmar Ivar * Jalmari Jannik Jari Jarne, Jarle Jerrik Jonas Joni, Jouni Jori Julen, Julan * Kai Kenzo Kjell * Launo Laurits / Lauritz Lenn Lev Levin Lino Loet, Laut Lonan Lorens Lowell Lucan Lux, Luxor * Mads / Mats Malte / Malthe Manu Mattias Mauno Mika Milo, Miro Minx Morrison Morten Moss * Nando Nash Nero Nilo Nim, Nin Niven, Nivan Njord Noak Noam Norris * Odin, Oden Oiva Olaf Ole, Olle Orvar Otis Ove * Pax Peio Pelle, Perre Phelan Philo Pol * Raimo Rasmus Reijo, Reino Reko Revi, Ravi Rhys Rico Roar Rocco Roek, Roef Roffe Roni Rover Rumer Rune, Runar * Salomon Sami Sancho Sauli Seger Seppo Silas Silven, Silvan Silver, Silvar Simcha Simo Sky Stellan Sten Stian Svante Sverre * Talon Tauno Terje Tero Thor Thore / Tore Thoreau Timo Tobe Torben / Thorben Torre / Thorre Troy, Trey Ture / Thure Tuur / Thuur Tyko * Veli Vesa Vidar Viggo * Walden Wren * Yrian * Zef / Zev / Sef / Sev Zeru Zevi Ziggy Zigor Zorion
Bedankt voor de reacties! Er staan weer wat namen tussen die ik erg mooi vind, ik ga het in de groep gooien. Meer suggesties zijn uiteraard welkom. Michelle je zit het meest in de juiste richting.
Amon Arden Brynn Ceder Ché Diaz Deon Espen / Esper Ender Eran Enzo Ezra Elian Fennit Ferris Faris Fender Gio Ilas Imre Isar / Isai Jeftha Jethro Juda Joah / Joas / Joar Jarik Jaroah Jenoah Kemen Kimo / Kiro Kyo Livan Lukai Luan / Loan Lias Lude / Lode Lumen Lyo Lasse Milas / Mikas Mikan / Miran Mias / Mian Novan Noan Nias Nilan Nyo Quentin Roas / Roai Ruan Romijn Ravin / Revin Roué Ronan / Roman Rodin / Ronin Rivar Sion Thias / Thian Vito / Vico Vikas Xavi Zion / Zian / Zias Zino / Zito Zen
Onze zoontje heet Djeevan, we spreken het uit als Djievan. Vonden wij een erg mooie naam en sprong erbij ons 2 jaar geleden uit tussen het rijdje: Keano Liam Kenji
Ik vond ze ook niet mooi genoeg vandaar de naam djeevan haha. Geen dank haha... Wij vonden een jongens naam ook heel moeilijk.. Succes met het vinden van de naam voor jullie baby
Van Michelle haar namen vind ik Odin heel erg leuk!! Moeilijk een jongens naam! Ben blij dat mijn man een naam riep waar ik geen seconde meer over getwijfeld heb. Succes!