Gisteren na een ontspannen warm bad, begon ik opeens heel vaak harde buiken te krijgen met later krampen erbij. Dat duurde tot na middernacht. Helaas heeft het niet doorgezet, want ik viel in slaap na een paracetamol (kon al een paar dagen de slaap niet vatten, en van paracetamol kan ik goed slapen). Vanmorgen leek het opgehouden, maar nu heb ik zo heel af en toe een flinke kramp. Zou het voorwerk begonnen zijn? Ik zit 3 dagen voor mn uitgerekende datum. Ben heel benieuwd of dit door gaat zetten. Wie voelt nog meer gerommel?
Ik gelukkig nog niet, maar ik wil je heel veel succes wensen voor de komende periode. Dat er maar snel een gezond kindje mag komen.
Hier ook al een paar dagen gerommel maar zet ook niet door. Vanaf donderdag al slijm en bloed verlies bij vlagen + slijmprop verloren. Gisternacht (van vrijdag op zaterdag) in het ziekenhuis geslapen met morfine omdat ik op ben. Vandaag voel ik de kleine erg weinig, bijna niet. Vanmorgen ook weer bloed en slijm verloren... Maar weer afwachten dus. Veel succes!
Dank je wel. Jij bent al echt je slijmprop verloren, dan zal het wel niet lang meer duren. En vervelend dat je in het ziekenhuis hebt moeten slapen. Ben ook helemaal op, omdat ik de slaap niet meer kan vatten. Gelukkig werkt paracetamol wel een beetje om te slapen. Maar inderdaad het is gewoon maar afwachten. Jij ook veel succes.
Hier vanaf vrijdag continu en ben woensdag pas 37 weken. Morgen even plasje wegbrengen voor blaasontseking of nierstenen. Als ik 39 weken zou zijn had ik gedacht bezig te zijn. Dames, succes met laatste loodjes en beebjes, doorzetten en gezond te wereld komen!
Hier even een update. Vanmorgen ben ik (op mijn verzoek) gestript. Hopelijk zet het iets op gang. Ik moet wel zeggen dat het vannacht weer fink gerommed heeft met onregelmatige weeen die toch af en toe wel pijnlijk waren. Helaas bij de eerste ochtendgloren viel het stil. Hoe is het met de rest hier?
Succes met de laatste loodjes! Hoop dat de mijne nog even blijft zitten :-D. (Al kan ik niet wachten tot mijn uitgerekende datum,hihi)
Hier rommeld het al weken... Helaas zet het nog geen zoden aan de dijk want meneer is niet eens ingedaalt (vorige week athans nog niet) ookal zijn de voorweeën pijnlijk. Morgen ben ik 41 weken en moet ik bij de gyn komen voor een groeiecho en een ctg ben benieuwd misschien is hij toch stiekem nog gaan indalen en hopelijk is er dan een mogelijkheid tot strippen want dat had zonder dat hij ingedaalt is maar heel erg weinig kans op het doorzetten van de bevalling volgens mijn vk.
Gister klein beetje bloedverlies gehad. Vannacht goed geslapen. Vanochtend ineens toch weer bloedverlies en een continu menstruatiegevoel. Morgen ga ik gestript worden. Ergens hoop ik, dat het niet hoeft en gewoon spontaan komt... Hoe gaat het bij de andere??
Hier rommelt het ook vanaf 36 weken, ben nu 37w3d. Meer dan een week geleden (!) slijmprop verloren, weeen zijn een paar keer op gang gekomen, in ziekenhuis 3x naar de verloskamers gereden omdat ze dachten dat het ging beginnen. Alleen tot nu toe niet verder gekomen dan verweekte bmm en 1 cm ontsluiting...Nu bijna elke dag last van voorweeen die af en toe regelmatig worden en flink pijn kunnen doen. Maar dan ebt het na een paar uur weer weg...Ben normaal gesproken een heel optimistisch persoon maar merk dat ik - na alweer een gebroken nacht met nauwelijks slaap - uitgeput begin te raken dit donderdag tijdens de controle maar even bespreken, hoop niet dat ik zo door hoef tot de 40 weken. Sowieso liever niet omdat kind in stuit ligt en de artsen in de gaten moeten houden dat het kind niet te groot wordt voor een stuitbevalling. Succes iedereen, we moeten nog even volhouden! Liefs Rus05
Net terug van het ziekenhuis,de ctg was goed alleen was op de echo te zien dat er niet veel vruchtwater meer was maar verder was alles nog goed met de baby en hij was toch nog iets met het hoofdje in de bekken gaan liggen maar nog niet goed genoeg om ingedaalt te zijn. Meten hoe groot en hoe zwaar hij nu is was erg moeilijk dus dat zien we vanzelf wel belangrijker is dat alles nog goed gaat. Donderdag mag ik weer opnieuw aan het ctg en krijg ik opnieuw een echo als ik dan nog niet bevallen ben gaan ze me inleiden voor het weekend afhankelijk van wat er op de echo te zien is. Wel spannend hoor de gyn zei dat ik zowiezo dit weekend beval als hij niet uit zichzelf zich aankondigt nog!.
Spannend Done! Gelukkig grijpen ze in indien de kleine niet vanzelf komt. Wel balen van dat vruchtwater maar heel fijn dat het ondanks dit toch goed lijkt te gaan met de kleine en je donderdag alweer een controle hebt. Succes die laatste paar dagen! Hier ook nog steeds gerommel. Af en aan flinke buik- en voornamelijk rugkrampen. Slijm verlies houdt ook aan. (bloed verlies is nu over) Maar niets lijkt erop dat dit ook daadwerkelijk door gaat zetten. Morgen naar de gyn, ben benieuwd wat die te zeggen heeft.
Nou dames, net is de verloskundige geweest. Ze heeft mij gestript. Ik heb al 3 cm ontsluiting! Heb nu een continu rugpijn en hoop echt dat het gaat doorzetten! Done wat fijn, dat je weet dat je uiterlijk in het weekend een baby hebt! Saartje1 hoe gaat het bij jou? Je bent gestript en heeft het nog iets opgeleverd?
Spannend meiden.... Ik volg jullie deze dagen nog wel ben benieuwd hoelang het nog duurt!! Wel vast veel sterkte en succes!
Spannend Mama86,ik hoop dat je al lekker aan het genieten bent van je kleintje!!! Hier is er verders nog niks gebeurt,ja het blijft rommelen maar niet erger ofzo als eerst en ik denk zelf dat het weinig uithaald eerlijk gezegt. Het enige waar ik nog op hoop is dat hij nu verder is gaan indalen misschien en er misschien nog een strippoging gewaagt kan worden maar dat hoor ik allemaal vandaag bij de gyn wel (strippen lijkt me toch fijner als inleiden ). Vanmiddag dus weer aan het gtc en een echo en ik denk dat het dan vrijdagochtend melden voor inleiden word. Echt spannend aangezien ik zelf dinsdag ook nog eens zelf jarig ben krijg ik dus een beetje een vroeg verjaardagskadootje dit weekend
Spannend mama86! Hopelijk heeft het door gezet! Balen Done! Heb je nog helemaal geen ontsluiting of dat wel? Ben benieuwd wat de gyn vanmiddag gaat doen en/of besluiten. Laat je het even weten? Hier gisteren naar de gyn geweest en zit gewoon nog potdicht. Hij heeft ondanks dat het bijna onmogelijk is weer een strippoging gewaagd, AUW! Merk er helemaal niets van dus de hoop dat het vanzelf op gang komt wordt steeds kleiner. Wellicht word ik dan volgende week middels een ballonkatheter en een infuus met weeopwekkers ingeleid... Kleintje kom nou maar gewoon vanzelf! (al ligt hij wel startklaar aldus de gyn...mama's lichaam wil niet zo meewerken)
Vandaag weer aan het ctg gelegen en een echo gehad,alles was goed en het vruchtwater was nu wel in orde gelukkig. Nu staat het inleiden gepland voor zondag zodat het nog voor mijn verjaardag (10-01) geboren word. Of meneer moet zich nog snel gaan bedenken dat hij beter zichzelf kan aankondigen. Zaterdag mag ik thuis weer aan het ctg (thuismonitoring) omdat ze dat iedere 2 dagen moeten doen en dan mag ik zondagochtend bellen hoelaat ik op de kraamafdeling moet zijn die dag. Of er ontsluiting was is niet gekeken omdat hij nog niet goed ingedaalt was. Als hij toch nog voor zondag wil komen dan moet ik contact opnemen en vanaf nu loop ik niet meer onder de vk. Beetje jammer want ik had me al stiekem een beetje op morgen of zaterdag ingesteld,gek is wel dat ik met de kerst ineens zei het komt op 8 januari geboren en nu lijkt het er idd op!
Vandaag heb ik aan het ctg gezetten thuis,alles zag er goed uit en er waren soms harde buiken die geregistreerd werden maar nog niet echt sterk genoeg waren zei de verpleegster. Morgen moet ik bellen hoelaat ik word ingeleid. Echt raar om te weten dat ik morgen rond deze tijd of nog druk bezig ben met puffen en bevallen of misschien zelfs al wel dat kleine mannetje in mijn handen heb!