Wij zijn op zoek naar een jongensnaam met een beginletter 'D' Onze eerste zoon heet Christiaan met roepnaam Chris. Nu hebben we een meisjes naam al met een 'D' maar stel dat de volgende (hard aan het proberen hihi) ook een jongen word? Zelf vind ik Dante wel mooi, maar manlief moet nog even denken... Jullie enige ideeen? Hoor het graag!
Dylan, Dave, Dex, Danny, Dennie, Dennis, Daniel, Donovan .... zo meer schieten me er even niet te binnen ben zelf niet zo weg van Dante, maar dat komt ws omdat de hond van mijn broer zo heette, dus voor mij is dat dan een hondennaam (was wel een hele lieve hond hoor, daar niet van )
Bedankt dames! Fioontje hoor jij niet met andere dingen nu bezig te zijn? We willen graag een ' D' omdat mijn man begint met B, ik met E dus dan hebben we dadelijk B,C,D,E Best lollig toch? mochten we er echt niet uitkomen dan kiezen we gewoon wat anders hoor.. En tja iedereen kent altijd wel iemand (of iets) met een naam en daarbij een associatie haha de hond.. nee die kende ik nog niet.. Zo vond ik Killian altijd wel mooi.. totdat ze er een biertje naar gingen noemen...8) Dex vind ik ook wel apart, maar de hond van een vriendin (ja ja komt ie) heet Dexter.. Damian heb ik ook wel eens een grijze hersencel horen noemen.. maar daar zijn weer snoepjes van.. Daniel vind ik ook wel geschikt. We gaan m onthouden..
Dean Dominique Daan Don Devin Duuck/ Duuk/ Duke Demian/ Demiën Delano Drake Dwain Donny Dirk Djimmy/ Djim
haha nee ging niet, mannetje had vrijgezellenfeest @cossy, dat hoeft op zich ook niet hoor, maar de hond van mijn broer heette zo, vandaar dat ik daar dus wel meteen aan moet denken . dochter van mijn nichtje heeft dezelfde naam als de hond van de oppas, vond lars in t begin heeeeel raar haha
Ik vind persoonlijk Daniel met als roepnaam Daan, perfect bij de naam van je andere zoon... Verder zijn leuk: Dean Dante Devon Damián (net als bij sylvie vd vaart) Dim Dave
Tja ik stem ook voor Daniel en ik zal zeggen waarom, mijn zoontje heet Christiaan Daniel !!! Groetjes Monique