Sorry! De titel klopt niet helemaal.. Via mijn telefoon met swype geschreven, maar was veel te snel met plaatsen, zonder te controleren.. En we hebben er nog twee over. Ten minste, ik. Mijn man vindt de ene leuker en ik geloof dat ik de andere net iets leuker vind.. Twijfel nog enorm! Wat vinden jullie leuker?
ik vind het beiden mooie namen... Valentijn vind ik echter wel passen bij andere lange namen in het gezin . Net wat meer hockey/kak zeg maar.. Florian vind ik leuk maar net wat gewoner.
Florian! Absoluut, Florian! Stoer, stijlvol en mannelijk! Valentijn vind ik als ik heel eerlijk ben een beetje neurderig, of eerder te lief klinken. Misschien omdat ik twee Valentijns ken die toevallig beide homo zijn en dan ook nog de "vrouwtjes rol" binnen hun relaties hebben haha, het zijn overigens geweldige schatten, maarja dat is dan mijn associatie.
FLorian vind ik het mooiste!! Ikvind Valentijn ook heel mooi, maar net iets té Goois zeg maar.. AL houd ik wel van gooische namen, maar van die twee vind ik Florian dus iets gangbaarder XP
Een erge lastige keus! Vind ze beide ontzettend mooi! Ik vind Florian toch net iets leuker! Succes met je keuze!