Originele locatie voor feestje omgeving Amersfoort

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door SuusW, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aangezien ik op de oproep voor een leuke locatie voor het 40-jarig huwelijk feest van mijn ouders de gouden tip voor DE locatie (de Sfeerstal in Nieuwveen) hier op het forum van iemand kreeg, doe ik nu nog eens een poging.

Ditmaal ben ik op zoek naar een leuke locatie in Amersfoort of omgeving. Geen commercieel hotel/ zalencentrum zoals bijv. de Roode Schuur in Nijkerk (heel leuk, maar niet wat ik zoek) maar een leuke betaalbare locatie waar vooral voor kids wat te doen moet zijn. Een leuke speeltuin of park o.i.d. Het gaat om een feestje voor zo'n 40 vw en 20 kids en het gaat om zomer 2015. Bij voorkeur in het weekend van 14 uur tot 18 uur.

Het gaat me dus echt om een originele locatie. Het kan een kinderboerderij zijn waar een leuk zaaltje bij zit of een speeltuin die je af kunt huren voor een feestje. Misschien iets bij een vereniging? Geen probleem om evt. zelf de catering te verzorgen. Maar als het er bij zit natuurlijk ook prima. Een leuk theehuis, of een ander gezellig restaurantje kan ook. Maar wil het wel graag apart kunnen afhuren en de kids moeten zich buiten kunnen vermaken. Zoiets als De Sfeerstal zou ook goed kunnen maar ik heb dat in deze regio nog niet kunnen vinden

Wie o wie heeft de gouden tip voor mij??

2. minon

minon Niet meer actief

Uilenbos in Lunteren dat is een speeltuin met kinderboerderij en restaurant
    de Weistaar in maarsbergen (hebben wij onze bruiloft gehouden echt een top locatie en niet duur) ze hadden bij ons voor de kinderen allemaal spelletjes klaar gezet, en er is zelfs een speciale zaal met een golfbaan etc dacht ik.
    In het dierenpark Amersfoort
    Het kasteel in Barneveld. Bos eromheen met de koewei dus ruimte genoeg voor spelletjes enzo.

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Daphne in de Kas? In vathorst/Amersfoort.
    Welkom BijDaphne in de Kas

Vooral heerlijk met mooi weer, ligt aan een groot grasveld met waterpomp en speelgelegenheid. Wel aan het water overigens, dus weet niet hoe klein de kinderen zijn?

4. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad al naar Daphne in de Kas gekeken. Ik ken het, 'het is een hele leuke locatie! Zoiets zou perfect zijn alleen je kunt het in het weekend niet apart afhuren.

De andere locaties die genoemd worden ken ik niet dus even opgezocht maar dat vind ik toch teveel 'partycentra'.

Deel Deze Pagina