De topictitel zegt het al. Ik ben dol op originele, vernieuwende en bijzondere namen om mijn lijstje uit te breiden! Ik ben erg benieuwd naar jullie input
hm tis toch 13 in dozijn ?? maar zal eens even gaan denken. zelf vond ik shadee en jolente voor een meisje altijd mooi
Neeeeejoh, jij denkt ze wil apart dus laat ik een dozijn dan ook maar meteen bijzonder en apart maken? Haha
Moeilijk!! Anaïs Bella Claudine Celia Delphine Eloise Emme Faye Felicia Giselle Ghislaine Helena Holly Isis Jenna Jolijne Jill Lucie Leah Loïs Mara Ninette Noëmi Olivia Odette Odylle Quinn Rosalie Regina Stella Serena Violette Willow Willemijne Zoé Zaria Zara Zwanette Beetje kak misschien Wie weet zit er nog wat tussen Jongens Aidan Brody Christian Ethan Etiénne Felix Finn Florian Fabian Gideon Hugo Keano Luca Lothar oréon Max Nathan Oliver Philip Felipe Quinten Ralph Rick Remus Sebastian Tristan Toby Tobias Vico Vind je hier iets leuks aan ? Succes!
Helemaal mijn genre dit Eerst de meisjesnamen maar even: Evanne Femia Lova Meer Lous Jula Vienna Linou Anou Niva Gianna Anemoon Imee Lycke Jelize / Jeliza / Jelise / Jelisa Nove Nika Marlieke Dahlia Vlinder Nouva Bodil / Bodille Ceder Lila Lieka Liva Regen Noura Irja Jiva Neva Nila Lavendel Leva Jannike Vita Meie Tulp Arana Novy / Novi Nola Mia / Pia Nolé Ylva Veer Marlotte Linde Emilia Enya Andrine Appel Julina Vea Cilla Silja Silva Zee Nilou Lente Oline Mille / Milla Iluna Mirja Minja Roxy Vianna / Vianne Alva Marlie Melisse Romijn Annora Maye Cella Aranka Amara Maan Jileen Ree Gwena Mint Iselin Mena Djuna Emila Anijs Jovie Louve Maurine Julé Mayari Sorry voor de lange lijst! Maar wat ik zeg: helemaal mijn genre
En nog even een waslijst aan jongensnamen (Ik vind ze zelf trouwens niet allemaal even mooi) Lex Kjeld Bor Rex Mas Duuk Isha Daud Jon Lux Raaf Joren Olaf Tibbe Per Woud Meek Falco Amaud Kick IJs Lex Arvid Beer Condor Dzem Berk Jaak Nol Just Dev Flint Ismar Den Roben Sil Raf Jonne Dauw Jem Arlan Bik Krijn War Vos Mauk Mus Daen Jonan Kars Jent Almer Marlon Das / Daz Maurits Tor / Torr / Thor Djurre Jelger Birk Nanne Marlijn Dagmar Mook Ewald Roek Yan Zem Tijm Josse Mirk
Ik vind het nog relatief normale namen Geen top 10 namen weliswaar, maar Ralph, Quinten, Luca, Keano en Tobias zijn wat mij betreft namen die doorgaans veel voorkomen. Mijn neefje heet Oreon trouwens en dat hoor je inderdaad niet veel. Lothar en Remus ook bijzonder, maar niet echt mijn smaak Meidennamen vind ik Lucie en Bella leuk. Maar Bella vindt mijn man een koeiennaam
Bor - te leuk! Maar ik ken een Boris en dat is een grote eikel! Desalniettemin mag hij wel op mijn lijstje Duuk - Ik heb Duc(co) op mijn lijstje Olaf - Zo leuk. Ollie <3 Maar een Olaf in de familie. Kick - Staat al op het lijstje Beer - ..en Baer op het lijstje Bik - Bink hier. ----- Ik vind zelf namen als Hunter, Simeam en Kingsley helemaal tof. Kingsley niet als eerste, maar als tweede of derde naam. Ik hou ervan Voor meiden vind ik namen als Skye, Lilou en Pippa helemaal leuk
Lova, Lana, Teddy, Nova, Elvis, Ella, Eflin, Susa, En voor een jongetje Vidar, Ezra, Amos, Wolf, Juda, Titus, Skip, Rover, Denne, Otto
Nica Elle Liv Liz Jess Nila Lotus Nena Laure Leah Amé Dorén Jill Jade Jongens... Senn Quinn Luuk Duke Rube Rune Cas Dex Raf Stern Lev