Juna Louve Luana Joline Romee Vada Robine Josien Seline Frederique Claire Julissa Fabienne Resy Mirthe Jente Imani Alexis Gillian Florine Senna Lana Morena Viënna Mandi
Wij hadden een shortlist met nogal uiteenlopende namen (kwamen er voor een eventueel meisje echt niet uit, hahaha) Misschien staat er iets leuks voor je tussen. Barbara Desiree Veronique Vivian(ne) Debora(h) Leah Gabriella Sharon Daantje (Danielle) Samantha Saar / Sara Jasmijn Eva Guusje Hilde Sabine / Sabrina Aafke
Leuk, Livia is ook een van mijn favoriete namen Nog meer ideeen: Elif Melina Esma Esra Mina Dina Lina Sera / Serra / Sierra Sienna / Siena Alba Didem Dilay Ilay / Ilayda Demi Laura Feyza (feejza)/ Feza Oriana Fiore / Fiora / Fiorenza Nadine / Nadia / Nada Rima Sabah / Saba Terra Gaia / Kaia Jasmin / Jasmijn / Yasemin Zaina / Zeina Aida Isaura Tülin Yaren / Yara Gloria Gioia (djoja) Alida Lia Freya Hannah Summer Georgia / Giorgia Alessandra Giovanna Tracy Katie Drew Dawn Juno Caitlin Avery Indy Ashley Victoria Alicia Allison Camila Arian(n)a Fiona Imani Liana / Lily / Lilian Louve Melodi Malu / Malou / Maloe Milay Miray Polly / Holly Enya Jane ....
Leuk! Nog meer reacties De namen die er voor mij uitspringen: Isa - Leuk maar echt mega populair hier Anna - Leuk! Senna - Leuk maar meer voor een jongen Romee - Leuk! Marik: Ik vind Lotti niet mooi, maar daarnaast vind ik het ook teveel op Lotte lijken. Toch hebben wij Lotte nog niet helemaal van ons lijstje gehaald hoor. Ondanks dat het een top 20 naam is, komt hij in onze omgeving niet zo heel veel voor behalve bij 1 persoon (goede vrienden) maar ik weet dat zij er eigenlijk geen problemen mee zouden hebben als wij ook deze naam zouden kiezen. AngelaK: Ik vind dat er veel bijzondere en mooi klinkende namen tussen je rijtje zitten, maar ik vind ze (op een paar na) niet zo geschikt voor een 100% Nederlands kindje.
Hier mijn lijstje voor een eventueel meisje... het zijn heel uiteenlopende namen omdat ik andere namen leuk vindt dan mijn vriend. Mirre Malte Lenn Flynn Mink Rive Mint Lotis Julot Liva Skout Vieve Lova Nove Nova Zonne Lou Kess Dieze/Dice/Dize Nim Rune Ilvy Yula/Jula/Jule Finne Charlie Lune Jinthe/Jenthe Livia Liva June Fenne Loïs Mexx Ruby Roeby Dille Mss zit hier iets bij?
Ik zag tussendoor dat je Nouk ook een leuke naam vind, zo heet ons dochtertje, dus dat ben ik uiterarrd met je eens Op ons lijstje staat verder nog: Marée Lot Lissa Liz Iva Lonne/Jonne Liza Jill Linne misschien heb je er iets aan?
Ella/Whoppie: Super leuke lijstjes! De namen die ik ga opschrijven: - Lissa - Erg leuk! - Jonne - Julot (Leuk, maar lijkt helaas teveel op naam nichtje) - Vieve (Alleen een beetje raar met de achternaam, die begint met Vo haha, Vieve Vo.. ) - Jula Vooral Lissa vinden we erg leuk!
Ah ik lees even mee. Wij zoeken namelijk onder dezelfde voorwaarden. Tot nu toe hebben wij deze namen op de lijst: Zarah Hanna Nina Olivia (uhh ik zie ineens het patroon... eindigt op a!) Marin/ Marlin Esther (ja die is wel veelvoorkomend volgens mij) Iris Tess Maar ook voor ons nog geen wauw naam (nou ja we hebben dan ook nog wel even)
Leuk al die namen, er zitten een heleboel mooie tussen! Tja, jullie zijn wel erg lastig hoor (grapje! ), maar gelukkig heb ik nu DE naam gevonden (hoop ik): ISABEAU (aangezien je zowel Isa als Bo leuk vindt). Ik ken maar een meisje dat zo heet en volgens mij hoor je het niet vaak (toch?)... Maar als dat het onverhoopt ook niet is, dan heb ik nog de volgende namen gevonden (heb net even mijn namenboekje doorgespit): Renske / Rinske Maud Dieneke / Dineke / Diny Tinka Bibi Felien Fenna Dascha Dorien Didi Dámaris Clio / Cleo Tiny / Tine Krista Céleste Carien / Carina Trix / Trixie Ariadne / Ariane Toosje Annabel Maribel Melisa Melanie Larissa Aafje / Eefje Elfi Eléonore / Noraly Diana Eva / Evelien / Effie Femke / Femmy Fanny / Fennie Fabienne Felicia / Felisa Freija Georgina / Gemma Melda Leonie Ilona Isabel / Isabella / Maribel Inez / Ines Jozefien Karlijn Laila Linsey / Lindsay Lise / Li(e)selore Manon / Madelon Maaike Marilou Circe Nathalie Becky Sascha / Sacha Serena Sonja Suze / Suzie Thera (Thérèse) / Trees(je) / Resi / Tessie / Teresa Estelle / Stella Ondine Sytske Irene