Ik zag net vond ik een hele leuke meisjes naam! Sabeau.. Ben pas net zwanger en niet echt met namen bezig maar kwam deze zojuist tegen. Wat vinden jullie ervan?
Ja, komt alleen niet vaak voor 2014 waren er 4 kindjes die zo waren genoemd. Meteen even opgezocht! Isabeau en Bo of Beau vind ik ook erg leuk idd!
Ken een meisje die in 2014 geboren is en zo heet Kende hem daarvoor ook niet, maar vind het een hele mooie naam!!
Toevallig kwam ik het net tegen op facebook. Mijn eerste reactie was eigenlijk 'hoe spreek ik het uit?'
Ik vind het ook meer iets voor een jongen lijken; maar dat ligt misschien aan mij. Ik vind Isabeau inderdaad leuker Dat maakt imo een wereld van verschil.
Zat er niet zo'n dame in een datingprogramma op Net5, in 80 dates de wereld rond of zo??? Naam kwam me gelijk bekend voor, ik vind hem leuk!
Omdat ik een Isabeau ken, lijkt het heel erg of je de i bent vergeten. Niet een naam die ik zou uitkiezen in ieder geval
Ik mis ook echt de I. Daarnaast vind ik ook Isabeau voor een meisje niet leuk. De uitgang -beau is mannelijk in het Frans (mannelijke woord voor mooi) dus waarom Isabeau dan een meisjesnaam is blijft me een raadsel. Isabelle vind ik vrouwelijker (belle is het vrouwelijke Franse woord voor mooi).