hallo allemaal!!! vanaf wanneer ga je eigenlijk je geboortekaartjes uitzoeken en zijn er mensen die mooie gedichten hebben die je niet dagelijks hoort want je hebt van die gedichten die heel vaak voor komen vindhet wel leuk om een apart gedicht te hebben die niet zo bekend is!!!! veel liefs gipsy
Hoi, Wij hebben dit rond de 25 weken gedaan, het kan maar klaarliggen in geval mocht de kleine zich nogal vroeg melden, dan is het kaartje toch in ieder geval uitgezocht. Mijn vriendin haar kleine kwam tien weken te vroeg, en die hebben op stel en sprong een kaartje moeten uitzoeken, dit wilde ik dus niet vandaar wij al tijdig erop uit zijn gegaan. Het gedichtje heb ik zelf geschreven, en houd ik lekker geheim, maar het is origineel want niemand kan hetzelfde hebben. Groetjes Monique76
wij hebben de kaartjes ook al uitgezocht bij 26 weken alleen moeten we ze nog gaan bestellen, ik ben via deze site naar gedichten gegaan en ben aan het zoeken geslagen , en uiteindelijk na honderden gedichtjes lezen iets gevonden dat bij ons past.
Hoi hoi, Ik heb nog wel een site met leuke gedichten. http://www.gedachten-gedichten.nl/gedichtenindex.htm Moet je daar maar ff op gaan kijken. Staan hele leuke gedichten bij! Dikke kus Fennita