Originele manier om het te vertellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joyce82, 13 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wat een leuke ideeën allemaal!! Ga het onthouden...eerst zwanger worden is ook best handig...
    Bedankt!

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij hebben mijn ouders en broer te eten gevraagd. als toetje had ik pudding gemaakt waarop ik met chocolade heb geschreven op het toetje van die persoon. Opa, Oma, Oom en Tante.

Was leuk om die gezichten te zien

3. Monique79

Monique79 Actief lid

19 okt 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
  4. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Ik heb een kadoverpakking gekocht die je als toffee moet vouwen met zomaar erop, en daar had ik een beschuit ingepakt in folie, en een zakje met muisjes ingestopt, met een kaartje eraan met de volgende tekst onze mededeling luid, rond 16 november 2006 komt onze kleine spruit.

Kreeg leuke reacties van mensen die dit gezien hadden.

Groetjes Monique76

5. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé Monique,

Dat is ook wel een heel erg leuk idee. Over 2 weken komen mijn ouders en schoonouders ook langs om te eten en dit is zeker wat om te onthouden!!!

Thnx!!!!!!

Liefs Joyce :D

6. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Goed Plan :) :) :)

7. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Bedankt Joyce, maar ik moet even een correctie maken op dat mededeling, ik dacht dat het zo ging, maar was weer in de war de daadwerkelijke tekst was:

Ons gezinnetje breidt zich uit, want rond 16 november verwachten wij onze kleine spruit.

Het idee van de beschuit met de verpakte muisjes heb ik van internet, en de tekst heb ik zelf verzonnen. Ik hoop dat je ook succes boekt mocht je dit idee gebruiken.

Groetjes Monique76

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Een bevriend stel van ons liet het ons weten via de videoband van de echo. Dat was echt leuk om er op zo'n manier achter te komen, ik denk dat ik mijn familie het zo ook wel zou laten weten... :)

Liefs.
    DUveldraakje

9. Niet meer actief

Bij ons heeft het de ambtenaar bekend gemaakt tijdens de huwelijksceremonie. Iedereen verbaasd, en niet bij iedereen viel het kwartje. hahaha
    En de vorige keer had ik een fotolijstje voor 5 foto's op moederdag gegeven met daarin 4 foto's van de kleinkinderen en een gedichtje met de mededeling dat de 5e foto nog gemaakt moest worden. Alleen zijn we helaas niet verder gekomen dan de echofoto. Maar nu gaat het goed!!!

10. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Wij hebben het verteld toen ik jarig was. Een taart laten bedrukken bij de hema met de foto van de zwangerschapstest erop en de tekst: Hoera wij zijn zwanger! Was erg leuk en daarna lekker gesmuld met z'n allen!

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Wij hebben en pyama en eennachtlampje gekocht.
    Aan beide 1 kadootje gegeven en ik vroeg tijdens het uitpakken met een gek stemmetje: mag dit aan als ik kom logeren?

Succes verzekerd, althans bij ons. Mijn moeder bleef erin en mijn vader kreeg tranen in zijn ogen. Ik heb ze nog nooit zo gelukkig gezien...

12. BlueGirl

BlueGirl Actief lid

21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Wij hebben het bij de vierde met een vierluikje laten weten, gewoon de jongens erin gestopt en op de vierde plek een groot vraagteken in roze en blauw... Mijn schoonmoeder had het helemaal niet door en ging met de jongens naar hun foto's kijken, "dit is melvyn... dit is Joey en hier is royce........" STILTE hahahaha en toen"isse??? ditte???...." toen ik ja zei vloog ze me meteen om de hals hahahaha

Als ik er zo over nadenk zou je bij je eerste kindje ook een drieluikje kunnen geven, in het eerste venster dan je vriend, dan in het tweede jezelf en in de derde een echo of een vraagteken en dan tussen de foto's + en = zetten haha dan is het je vriend of man + jou = baby :p

Liefs Wendy

13. Gisimino

Gisimino Lid

24 aug 2006
    78
    0
    0
    Neeroeteren
    Hallo,

Zo een flesjes met die tekst op kan je kopen bij Baby Planet of baby Plaza. Ze hebben ook fopspenen met dezelfde tekst op.

Groetjes,
    Gisimino

Deel Deze Pagina