originele manier vertellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kannietwachten, 2 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Als het zover is hebben we dit klaar liggen:

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik had een ehbo kistje gekocht en daarin allerlei bbspulletjes gedaan, zoals luier, slab, speen en 2 rompertjes met teksten voor opa en oma etc etc.. met als je hem zou openen de tekst, Eerste hulp bij oppassen..

nadat ze het hadden kistje hadden uitgepakt, snapte smoeder het niet, ze legde het kistje op de tafel hahaha... svader wel meteen.. ;)

3. Tej

Tej Lid

25 nov 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben het verteld met oud en nieuw. Mijn ouders, broers en aanhang bleven toen allemaal bij ons eten. Op de borden van de toetjes had ik 'opa' 'oma' 'tante' 'oom' etc geschilderd. Daarop het toetje geplaatst. Nou ik kan je vertellen dat het een hele verrassing was!! Iedereen reageerde superenthousiast en dit is iets wat niet snel vergeten gaat worden :)

4. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Wat een super leuke en originele ideeen allemaal.

Omdat wij twee jaar erover hebben gedaan en mijn moeder op de hoogte was van de MMM hebben wij het afgelopen zondag al vertelt. (4wk4dgn).
    Voor mijn moeder en vader hadden we twee rompertjes met I love Opa en I love Oma. Janken dat ze deden :)

Toen hebben we het ook maar gelijk aan mijn schoonmoeder en schoonzussen vertelt, ze wonen allemaal in het zelfde dorp, dus als 1 iemand het weet gaat de tamtam snel rond...

Voor mijn schoonmoeder hadden we een tijdschrift gekocht "OOK voor Kleinkinderen", ze heeft al een kleinzoon dus hadden we een kaartje geschreven met "boekje voor kleinkinderen, maar je hebt er pas 1 dus hebben wij er een bij gemaakt.."
    Voor mijn schooonzus met zoontje van 9 maanden een kaart "er is een speelmaatje in de maak voor ..."
    En mijn andere schoonzus gaat trouwen dus daar op de kaart gezet of we een extra gast mee mogen nemen naar haar bruiloft..

Iedereen was zeer verbaasd maar erg blij voor ons gelukkig!!

5. miepje21

miepje21 Actief lid

20 mrt 2008
    344
    0
    0
    Verzorgende C
    Hoi

Bij onze jongste hebben we mijn schoonouders een foto lijstje gegeven met een gedichtje er in:

Jullie kunnen mij nog niet horen,
    Jullie kunnen mij nog niet zien
    In Januari 2011 word ik geboren,
    Mag mijn foto in dit lijstje dan misschien?

En onze oudste had een trui aan met grote broer er op

Ze vonden het erg leuk

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Wij hebben cupcakjes laten maken :D

7. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    Wij hebben het al verteld aan m´n schoonouders, m´n dochtertje had een shirtje aan met grote zus erop. Het duurde wel even vorodat het kwartje viel...

8. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey allemaal,
    Allemaal leuke ideeën die ik al heb gelezen. Wij mogen het ook bijna vertellen en zijn ook druk aan het nadenken om het zo orgineel te vertellen. Tevens weten we nog niet helemaal wanneer we het gaan vertellen. Ik heb aanstaande maandag de intake en de 22e de echo.

Maar wanneer hebben jullie het ongeveer verteld? Het is trouwens ons eerste aanwinst.

9. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Oh dat gedichtje vind ik ook echt geweldig, ik denk dat het die gaat worden! in ieder geval voor mijn ouders.
    We hebben vanmorgen besloten om echt te wachten met vertellen totdat de eerste echo is geweest (11 april, ruim 10 wkn zwanger). Ik moet dus nog even geduld hebben, maar vind het toch fijn om te kunnen zeggen dat alles goed is.

Deel Deze Pagina