Ik heb vorige week lekkere Autodrop meegenomen, Bosvruchten Caddilacs. Vorige week in mijn eentje het doosje in 2 dagen leeg gekregen! Hebben jullie ook wel eens van die snoepjes waar je van blijft eten?
Kersen van haribo.. Perzikken van haribo.. En chocolate chip cookies.. En dan het liefste die goedkope van de Aldi
oh en die spacekoeken, bisquit met chocola en caramel!!! en oranjekoeken, chocolat chip cookies (aldi inderdaad!) bolognaise chips eigen merk of croky
Oei die moet ik echt niet in huis halen! Eigenlijk hetzelfde als die winegum caddilac die ik nu in mijn mik aan het proppen ben! Ook om misselijk aan te eten!
- Chocolade - haribo kersen, smurfen, aarbeien, cola sleutels - koekjes! spritsen,chocolade koekjes, amandel koekjes.
chocolate chip cookies?? Bij aldi?? Kijk ik eroverheen dan??? Ik vreet me kapot aan: mijn eigen taarten haha en m&m's! Al doe ik het de laatste tijd niet zoveel meer....
Nou uhm we hadden er deze week 1 (een kleintje hoor dus 7 stukjes, alleen had ik er 5 op en vriendlief 2) en voor koninginnedag maak ik er ook weer 1 voor onszelf (vriendlief, mijzelf en dochterlief) en tis een taartje voor 7 stukjes weer, dus er blijven toch weer 4 stukjes over hihi *schaam*
zo zo jij verwent je gezinnetje wel hoor!!! petje af ik moet me er echt aan toe zetten om weer eens te gaan bakken heb het toevallig vandaag weer gedaan, chocolade kersen cake vindt het heerlijk hoor maar ik gooi altijd de helft van alles weg, wordt niet gewaardeerd hier
haha dat moet soms wel he....alhoewel mijn vriend soms zegt: nou ik sla even over Oh lekker joh chocolade kersen cake...jammmmmieeee Niet weggooien, stuur het dan naar mij haha Ik ga morgen lekker weer bakken...heerlijk!