Vorige week heb ik een Bob de Bouwer trekker met aanhanger gekocht bij Intertoys. Gewoon zo'n speelgoedtrekkertje... Maar nu gaf mijn kindje hem vandaag aan me met de mededeling dat het wieltje was afgebroken. Het is gewoon afgeknapt en niet meer te maken. Ik heb geen bon meer, want ging er vanuit dat het gewoon goed zat. Kan ik er dan gewoon mee terug naar de winkel?
Hoelang heb je het speeltje al? Want volgens mij als het al zo snel kapot is.. lijkt het mij dat je geen bonnetje nodig hebt??
heb je gepind? zo ja dan kunnen ze dit terug vinden in het systeem...... wij hebben een speelgoedwinkel en doen nooit zo moeilijk als iets stuk is gegaan . (maar das een top1toys )
En als je niet gepind hebt , dan kunnen ze in de computer je bonnetje op zoeken en uitprinten voor je, moet je wel weten welkedag en rond welke tijd.. Moet geen probleem zijn lijkt mij.. Laat even weten hoe het afgelopen is... Succes!!
heb net gebeld en moest maar even langskomen, dan zouden ze daar wel kijken hoe of wat. maar ze deed er niet zo makkelijk over.
Volgens mij is er ook eens een reclame op tv geweest over iets retouneren zonder bon.. Dat ze je niet mogen weigeren als iets kapot was, ergens in die richting was het geloof ik? Maar, ze kunnen inderdaad in de kassa de bon terug vinden.. of evt met je bankafschrift..
Mijn man deed het woord en zei precies het juiste En ik denk dat we te maken hadden met de directeur!
ja idd bij Bart Smit kon ik geeneens met 50 euro contact betalen ,dat accepteerden ze niet meer! Nee je gaat voor 200 euro speelgoed kopen (sinterklaas was het geloof ik) en dan met briefjes van 10 betalen duh.. vind dat zo'n onzin, volgens onze bank mogen ze officieel niet weigeren maarja wat doe je eraan, ik had ze alles al laten inpakken en heb ze er lekker mee laten zitten en toen bij een andere winkel gehaald (wel iets duurder maar had het er graag voor over) misschien leren ze dan wat klantvriendelijkheid is...