Hallo ik ben op zoek naar een originele team naam. En dat is voor een wampex. We gaan eind van het jaar meedoen en om ons in te schrijven heb ik een originele team naam nodig. Iemand goede voorbeelden?? Alvast bedankt!
Wat is een wampex? Klinkt leuk, maar ik ken het niet Ik zal eens even nadenken. Zijn het alleen vrouwen? Of ook mannen?
hihi ben ook wel benieuwd wat een wampex is! moet het een leuke/grappige naam zijn , of echt heel serieus?
vooral niet serieus!!! een wampex is een wandel tocht in de nacht van maximaal 25 km. Met allerlei hindernissen en puzzels op te lossen in een volstrekt onbekend gebied. kijk maar eens op www.wampex.nl
COOOOOL .. bestaat dat nog???? Ik heb daar vroeger ieder jaar aan mee gedaan (dik 20 jaar geleden, dat wel) .... sorry - creatief ben ik niet ... dus een naam heb ik niet voor je
@Strijkkraal:Ja het bestaat nog.. ik kwam het ook bij toeval tegen... ik heb 15 jaar terug ook 1 keer mee gedaan... Echt super avontuurlijk! En wat houd je tegen om nog een keertje mee te doen?
de nachtbrakers wandelende takken de spoorzoekers nou kom even op niets meer maar als ik nog iets verzin hoor je het
De afstand vrees ik Vroeger werd de Wampex bij ons in de Biesbosch gehouden ... en in de polders ... Zuid-Holland dus. Maar ik heb er geweldige nachten aan overgehouden ... Ik vind "De Wandelende Takken"... wel heen hele fraaie overigens ...
"Gratisbierengehaktballenbijdekantine" Als ze je dan omroepen rennen derest van de teams naar de kantine en jullie wandelen dan zo over de eindstreep "Iedereen die zijn naam nog niet heeft gehoord" Dan hoor je; Team Bospaddestoelen tegen team Berenkonten Iedereen die zijn naam nog niet heeft gehoord tegen team Takkenplukkers wtf
ik heb ook ooit eens een puzzeltocht gedaan met het clubje van de dansschool, we noemden onszelf de hekkensluiters en je raad het al; we waren als laatst geeindigd dus al het echt een wandelwedstrijd is zou ik deze maar niet nemen
Die van Devil zijn weer even geestig als we gewend zijn Waar heb je eigenlijk gezeten de laatste tijd? *of ben ik te afwezig...hmmm* Nou, een naam: Pffff De Wildplassers?
De Annies, en dan iedere "Annie" heeft dan naast de naam een getal op zijn tshirt, vooral bijzondere getallen: driekwart, 13, 5-3-8ste, enz.