dames, Mijn man is zaterdag jarig en ben op zoek naar origineel kado. Dus echt iets “liefs” hebben jullie leuke ideeen?
Even wat meer info. Waar houdt hij van? Zou bijvoorbeeld een parachutesprong iets voor hem zijn? Dat is origineel. Maar moet hij wel durven.
Mijn man heeft voor zijn verjaardag afgelopen maand een auto gekregen Eentje die hij héél graag wou. Verder thuis gezellig gemaakt, taart besteld en een lekkere hapjes.
Lastig, weet niet waar je man van houd. - Slipcursus - Dagje rijden in een stoere auto? Bijvoorbeeld een Ferrari? - Jaarkaart voor voetbal - Als hij van wijn of bier houd, misschien naar z'n proeverij.
Wel handig om te weten wat hij leuk vindt! Houdt hij van stoere dingen? Wellness? Misschien samen naar privésauna? Die doet het hier altijd goed Of zoek je meer iets romantisch? Dan misschien een ster met jullie namen cadeau doen. Fotoshoot
Mijn man heeft een proefles motorrijden voor zijn verjaardag gehad. Hij wilde het al heeeeel lang. Toevallig was hij op zaterdag jarig, dus met de kinderen hem naar zijn verassing gereden. Hij vond het zo gaaf dat hij meteen daarna is begonnen met lessen De proefles was nog gratis ook, maar uit zichzelf was hij waarschijnlijk zelf nooit begonnen, dus hij was helemaal happy (en daarna hebben de lessen, motor en kleding genoeg gekost ) Dus misschien iets wat hij al heel lang wil?
Waar houdt je man van? Hier wordt ie helemaal blij van een stoere fiskar bijl of een kookpot aan driepoot statief, echt mannenspeeltje!
Sorry voor late reactie! Hij houdt idd van vuurtje stoken en formule 1. Wil echt Iets voor hem doen en geen uitje samen (we hebben net baby’tje gekregen dus voorlopig nog even thuis) Racen klinkt leuk !
Oh das cool! Die onthouden we. Afgelopen verjaardag gaf ik mn man twee handgemaakte planken voor zn bokkenkoppen. Hij was helemaal happy en nog. Ik zou dus iets zoeken wat dicht bij hem ligt. In jullie geval wellicht een abo op formule 1. Of een abo op het circuit in assen? Zoiets?