Hallo, Ik ben op zoek naar een originele/leuke zin om te vragen of ze eerst even willen bellen voor dat ze op kraambezoek komen. Iemand een idee? Alvast bedankt, Marleentje26
Ik ben zelf ook aan het nadenken over tekst op geboortekaartje. Heb besloten niet zo'n zin in het kaartje te zetten. Vind het vaak zo tuttig klinken en eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat er iemand langskomt zonder te bellen. Ja, de ouders/broers/zussen misschien maar die zijn ook zonder te bellen welkom. (en ik denk eigenlijk dat zij zelfs wel eerst even bellen)
Helaas, Weet ik uit ervaring dat dat dus wel gebeurd. Werk zelfs als kraamverzorgende en zie het bijna in elk kraambed dat er zomaar mensen aan de deur staan. Dus het komt vaker voor dan je denkt. Dus wij zetten het er zeker op en dacht misschien weet hier iemand hier nog een originele zin dus vandaar mijn vraag. Vaak staat het zo standaard op een kaartje en dan vind ik het tuttig inderdaad.
Wij hadden als tekst: Helemaal compleet met een mooi zacht velletje. Wil je komen kijken dan graag even een belletje.
wij hadden, kom je kijken naar ons zoontje, graag eerst een telefoontje.... nu gaan we doen.... bezoek vinden we erg fijn, maar mogen we eerst een poosje met z'n viertjes zijn?
wij hebben: wil je ons wonder zien, bel dan even anders slaapt zij misschien daaronder heb ik ook de rusttijden gezet
Ik houd niet van die gedichtjes, dus wij hadden gewoon: Graag even bellen voor een bezoekje! Lekker duidelijk .
wil je onze kanjer zien? dan eerst even bellen anders slaapt hij misschien (vond ik heel leuk) maar toen dacht ik,een pasgeboren baby slaapt bijna de hele dag,dus alsof je hem wakker gaat houden als er visite komt...