Wij hadden; Bel, kom en bewonder! Deze vond ik ook wel leuk; Van te voren bellen is een must, van 12.00 tot 15.00 en na 20.30 word er gerust. Laat u even weten wanneer u beschuit met muisjes komt eten? Bezoekje brengen? Van tevoren even wat laten horen! Kom je graag kijken naar ons kleintje? Geef je dan eerst even een seintje?
Wil je mijn oogjes zien twinkelen? Laat dan de telefoon rinkelen! Dit hadden wij op het geboortekaartje en alle kraamvisite heeft van te voren gebeld. Zelfs opa`s en oma`s!
Wij hadden ook geen gedichtje maar ook: Graag even bellen voor bezoek. Maar ja sommige mensen vinden toch dat zij special treatment nodig hebben ook al heb jij net een baby gehad. Maar ik heb heel bewust mensen af gehouden en bij de 2e hebben ze bijna allemaal netjes gebeld voor ze kwamen!
hoi wij hadden, vanaf nu leven we in het ritme van ons kleintje, voor een bezoek graag eerst even een seintje. liefsss
Wij vonden dit wel leuk: Bel je mijn papa even als je mij met bezoek wilt komen vereren? Want dan weet hij hoeveel beschuitjes hij moet smeren.
Wij hadden: Wij nodigen jullie graag uit, om te komen kijken na onze kleine spruit. Maar om files aan de deur te voorkomen, vragen wij jullie te bellen voordat jullie komen.
Dat jullie op bezoek komen is leuk. Maar bel even waneer je langs vliegt! (het kaartje was een soort van vliegtuig ticket.)
Ik zou toch zweren dat ik in dit topic had gereageerd... Hmmm... Nou ja,maakt niet uit... Wij hebben 'Bewondering op afspraak' op ons kaartje staan...