Hoi Onze dochter heeft een beetje luieruitslag en nu twijfel ik of ik morgen met haar zal zwemmen. Aan de ene kant denk ik, lekker fris aan de andere kant denk ik dat het misschien nog wel meer gaat irriteren door het chloorwater en dat het dan prikt ofzo.
ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan en ben altijd gewoon wezen zwemmen. Met open wondjes weet ik het niet zo hoor, maar met flinke rode billen zijn wij eigenlijk altijd geweest. Het is ook wel leuke afleiding tenslotte.
Jason had laatst ook hele erge uitslag en toen ben ik zelfs bij de HA geweest. En daar vroeg ik het omdat ik toevallig die dag moest zwemmen. En zij zei dat het geen kwaad kon om te gaan zwemmen. Daarna gewoon weer lekker dik insmeren met sudo of zinkolie
gewoon goed afdeppen en insmeren als je klaar bent net als wat je doet als e in bad zijn geweest. Ik ga ook gewoon zwemmen hoor anders kan ik elke maand maar 2 keer zwemmen.
Zolang het niet open is, zou ik gewoon gaan. En achteraf inderdaad goed droogdeppen met een hydrofiel en een laagje zalf erop..
Hoi, Vanmorgen hebben we lekker gezwommen, het ging heel goed, geen last gehad. Oma was ook mee. Bedankt dat jullie met me mee hebben gedacht!!