Ik heb een zoontje van bijna 8 maanden We hebben ook een hele lieve boxer! Het zijn de beste vrienden................. ik smelt altijd als ik ze samen zie zo lief. Meer honden eigenaars hier? p.s Het enige grote nadeel vind ik: omdat mijn man de hele dag werkt en erg vroeg met de hond uitgaat wil onze lieve boxer rond een uur of elf wel even een blokje om. Maar omdat ik alleen ben moet de kleine man dus ook mee en met het koude weer is dat niet altijd makkelijk. Hij is ook veel verkouden................ Zo net ook even een blokje om gedaan, maar echt heel kort omdat ik het koud vond. Maar verder is het een heerlijke combi hoor hond en kind!
Wij willen ook heel graag een hond... En liefs een stefford of een bull... maar wij hebben de ruimte er niet voor helaas en aangezien de 2e ook op komt is, is de ruimte voor een hond minder... Vindt het heel leuk dat die 2 goed samen gaan... Alleen idd jammer dat de kleine vaak verkouden is... misschien dikker kleden of als je het echt zo koud vindt gewoon de regenzeil over de kinder wagen doen... Me ouders wonen in de buitenstestraat van arnhem en daar is alleen maar weilanden en daarachter bijna een 1km komt de veluwe... Als de wind goed opzet daar doe ik ook het regenzeiltje erover heen alleen voor de wind... Maar dat was toen die ook jonger was.. Nu gebruik ik hem echt alleen voor regen... Voordeel van zo regenkeep is wel dat je kindje minder wind vangt dus word ook niet zo snel verkouden... Is wel stom gezicht met zo regenzeil lopen als het niet regent maar voor je kindje is het wel handig.... Denk maar eens erover na of ga het proberen... Er zijn genoeg ouders volgens mij die het ook gebruiken als niet regent zoals me....
Wij hebben 2 golden retrievers. Ik vindt het nog altijd bijzonder hoe de honden en Lynn met elkaar op kunnen schieten. Maar soms wel eens lastig met slecht weer om toch de honden uit te laten. Straks met een tweede erbij (aug.) krijg ik weer een nieuwe uitdaging erbij. Hier komt het ook allemaal op mij neer, in ieder geval de eerste 3 rondes. Als Lynn thuis is laat ik de honden in de middag uit wanneer ze slaapt. Het kan niet anders, anders zijn we alleen maar honden aan het uitlaten en hebben we geen tijd voor andere leuke dingen.
Wij hebben 2 honden (kleintjes weliswaar) en nu ons dochtertje van 2,5 maand. Het gaat zo leuk met zn drieen. Erg nieuwgierig en komen altijd bij ons zitten op de bank. Het uitlaten is wat lastiger. Ik leg haar of in de kinderwagen lekker dik ingepakt of in de draagdoek, dat vind ik erg makkelijk.
Ik heb 2 hondjes, en nu ik weer bij mn ouders woon lopen er 4 rond Helemaal super, als yara na dr ochtend slaapje uit bed komt gaan we wandelen (daarvoor zijn ze natuurlijk al wel wezen plassen) en in het begin ging ze vaak in de draagzak mee Zijn allemaal super lief voor dr, helemaal leuk
onze lab was al dol op onze oudste maar ze is stapeldol op de jongste.... het zijn echte maatjes!!!! onze kat was bij de 1e zw. niet bij me weg te slaan (altijd op mn buik liggen) en wilde altijd tegen de oudste aan liggen.... en nu moest hij tijdens mn 2e zw. en de 1e 4 maanden niks van de jongste weten en nu zijn het ook maatjes.... (de kleine van ruim 10 kilo ligt gewoon half over hem heen ) zoals nu het waterkoud is doe ik de jongste een fleecedeken over de beentjes heen (hij is ook snotverkouden)... whahaha op het moment dat ik dit tik zit de jongste dus op zn knieen naast de mand de hond te "aaien" (lees zacht slaan)... en ze slaapt gewoon verder!!!!
Hier ook een hond een newfoundlander (voor degene die niet weten wat dat is dat is zo'n grote beer) Die kleine man 1,5 jaar is echt wezeloos van zijn ond. Vind het ook aandoenlijk om te zien. Af en toe wel een beetje zielig voor de hond want hij vind het erg grappig om eroverheen te klimmen en op haar rug te gaan liggen en zij vind het allemaal maar goed. Uiteraard vind ik dat niet maar kleine man vind van wel.......... groetjes kim
Ik ben opgegroeit met newfoundlander(s). Het zijn zulke heerlijke honden, ik kroop er ook vaak overheen en lag erop. Heb erdoor leren lopen en praten.... Nu geen hond (soms helaas, maar het zou niet eerlijk zijn voor het beestje).
Hier ook een boxer teefje.. Onze dochter vindt haar helemaal het einde. Boxer vind het steeds iets interessanter. Ze "waakt" ook over haar als ze op het speelkleed ligt te spelen dan zit ze met opgeheven koppie (beetje als een sfinx) dan doet ze moeite om niet in slaap te vallen. Grappig gezicht want die ogen valles steeds dicht ..zo lief! Het uitlaten vond ik toen ons meisje net geboren was wel een uitdaging. Door weer en wind met de kinderwagen. Ik pak haar altijd goed in en met wind en regen natuurlijk de regenhoes er om.. Heb dan wel het geluk dat onze boxer vies weer verschrikkelijk vindt dus dan wil ze echt niet naar buiten.. Haar behoefte doen is dan al voldoende..
hier ook 2 honden en nu 20 weekjes zwanger van de eerste. Ben heel erg benieuwd hoe hets traks allemaal gaat en hoe ik het moet gaan combineren maar het gaat vast goed komen
Bekijk bijlage 238491 Foto is van paar maanden geleden. Gaat super! Wel zijn we Jayden aan het leren dat als de hond in de mand ligt hij hem dan met rust moet laten. Vanaf dag 1 dikke maatjes van elkaar.
Ow leuk foto,s Ik zal er ook even een paar plaatsen. Ik pak de kleine altijd goed in als we naar buiten gaan!
Hier ook een hondje! Een kruising tussen een golden retriever en een flat coater.. Super lief diertje! Ons ventje probeert nu elke keer bij haar in de mand te kruipen en dan maakt ze gewoon plek voor hem! En gaat ook elke keer bij hem in de buurt liggen om te waken! Helemaal geweldig! In het begin moest de hond alleen niet zoveel van de kleine weten, dat gekrijs.. Ze liep dan altijd naar boven of buiten!
Hier ook een hond... Eentje zonder merkje... Hanna vind hem wel interessant maar de hond haar niet... Hooguit de melklucht
Wij hebben een chihuahua. M'n kleine man is dol op hem en als hij hem ziet roept hij 'hondje, hondje' en gaat hem aaien. Zo lief is dat Dit is wel een foto van een half jaartje geleden. Heb geen nieuwere nog
Wij hebben ook een hond. Een Jack Russel. Hij heeft een beetje een gecompliceerd karakter en is erg gewend aan alleen samen met ons zijn. We vonden het erg spannend hoe het zou gaan als de baby geboren was, moet hij onze aandacht toch delen. maar het gaat heel goed! Hij doet heel zacht tegen mn zoontje, soms wat snuffelen. Hij wil niet meer uit wandelen zonder dat de wandelwagen mee gaat en loopt er dan kwispelend naast. Zijn karakter lijkt wel milder geworden. We zijn er erg blij mee, hadden niet verwacht dat het zo goed zou gaan. Ik ben benieuwd of het veranderd als ons zoontje gaat kruipen en grijpen (oren, staart! ik hoop het niet)....
Wij hebben een Golden Retriever reu van bijna 14 jaar en het is zo'n leuk koppel samen met Dennis. Het lijkt soms of ze elkaar 'snappen', Dennis kan 'm lokken bijvoorbeeld met 't brood eten. Joy weet dan dat ie op z'n plek moet blijven maar Dennis knipoogt (ja echt!) net zo lang totdat Joy heel voorzichtig (net of we het niet merken) naar de tafel toe sluipt. Natuurlijk weten we wel dat de hond hoopt dat er iets op de grond valt en dat ie daarom komt, maar er is wel een soort van communicatie tussen die twee!! Joy is een heerlijke hond, altijd al geweest en ik wist eigenlijk ook wel dat het goed zou gaan toen Dennis kwam. Hij heeft ook al de 2 katten van m'n vriend heel gemakkelijk geaccepteerd toen ik hier kwam wonen (en de katten hem trouwens) en Joy is het type hond dat eigenlijk altijd gehoorzaam is en luistert maar op momenten dat het kan ook heel lekker gek kan doen zodat ie weer net een pup lijkt! Het is inderdaad wel eens lastig om z'n rondje tussen de middag te doen (m'n vriend doet 't 's ochtends en laat op de avond en ik laat op de middag nog een keer als m'n vriend thuis is), vooral als het slecht weer is. Vaak wacht ik dan even totdat Dennis gaat slapen (als ik niet werk is dat rond 11.30, als ik wel werk rond 12.30). Ik ga dan een kort rondje, we hebben veel groen en een fietspad met sloten aan weerskanten langs de voorkant van ons huis dus veel groen en bermen. Joy kan toch niet lange stukken meer lopen en hij kan toch even kwijt wat ie kwijt moet! Maar meestal gaat Dennis gezellig mee, vind ie ook leuk, hij pakt zelfs vaak de riem vast vanuit de wagen, haha! Een foto van een maand of 4, 5 geleden, nieuwere staan nog op de laptop dus kan ik vanaf hier niet bij.
wat een mooie foto's! heerlijk die beestjes met de kleintjes! wij hebben een shih-tzu Miss Daisy en dat gaat geweldig met onze dochter. ze betrekken elkaar constant maar zoeken elkaar ook op, dikke maatjes dus! onze poes wil er niets van weten, die rent weg zodra Chloe in haar loopstoel aan komt racen.. nu hebben we het mandje van Trut (poes) maar veilig in een hoekje gezet waar Chloe niet bij kan, heeft die haar rust! binnenkort ff foto doen, verbinding s supertraag op het moment:x
Haha, mama van Chloe, heeft je dochter zich ook met je toetsenbord bemoeit toen jij je berichtje hier typte (gezien je onderschrift). Hoe heet je poes? Trut? Ik vind het rondje tussen de middag met hond en kind wel lekker, wij alledrie trouwens! Finn slaapt in de wandelwagen, hondje rent en ik waai uit..... minder leuk als het regent, maar dat heb ik in de afgelopen 5 weken dat Finn leeft (buiten de baarmoeder dan) nog niet meegemaakt.