Aanstaande zaterdag komen romy's dromen uit, dan heeft ze een meet en greet met K3 ( stichting doe een wens dag ) Natuurlijk wil ik er dan ook leuk uitzien, en niet zo moe en futloos als nu Nu mijn vraag, want het is nog maar kort dag.... Waar hebben ze leuke jurkjes online en een 24 uurs levering Wehkamp heb ik al gekeken, maar helaas geen leuke jurkjes in mijn maat meer Ik ben eens benieuwd
otto misschien? Neckermann? ik heb helemaal geen idee, bestel nooit wat via internet, maar wilde jullie een ontzettende fijne en zeer bijzondere dag toewensen. Dat hebben jullie zeker wel verdiend.
Esprit levert doorgaans ook snel. Bij deze wil ik jullie een hele mooie, onvergetelijke dag toewensen!
Ja, daar heb ik ook al aan zitten denken. Maar de koopavond ( donderdag ) vieren we sinterklaas bij opa en oma. Dit omdat de wensdag ertussen is gekomen, en romy volgende week de grote operatie krijgt. En met de 2 meiden de stad in, gaat hem helaas ook niet worden omdat er niemand mee kan i.v.m werk En 2 buggy's alleen duwen word moeilijk. Romy kan door haar " ziekte " niet langer dan 10 min lopen
Ja die gok durf ik niet te wagen, ik bestel hier vaak mijn kleding maar meestal duurt het toch wel 3 tot 5 werkdagen. En wij worden door stichting doe een wens op vrijdag al opgehaald om naar zeewolde te gaan.
Dank je wel ! Neckermann heeft ook niet echt iets wat ik zoek Otto is de levertijd meestal ook 5 werkdagen..... Ik heb nog genoeg leuke kleding in de kast, maar ben heel veel afgevallen door alle stress.en dus is heel veel te groot En ik ben ook z'n tuttebel die voor speciale gelegenheden altijd weer iets nieuws wil
Ilona, ik wil jullie en Romy een geweldige dag wensen! Wat een mooie verrassing voor Romy en zij heeft het zo verdiend!
Tips over een website heb ik zo snel niet (zal straks wel ff zoeken), maar wil jullie Kanjer Romy een SUPER dag toewensen zaterdag! Wat heeft dit dappere meisje dit verdiend zeg! Heel veel plezier! *gaat snel weer een donatie overmaken naar deze geweldige stichting*
Al bij Zalando gekeken? Is geen 24 uurs levering maar zat maar 1 dag tussen bij mij bij de bestelling en levering...
Bijenkorf of Zara? (Bij Zara betaal je wel extra kosten ivm spoedlevering). Ik wens jullie een hele mooie dag toe.
Hier is woensdag (vanavond dus) extra koopavond vanwege 5 dec misschien bij jullie ook. In elk geval een super dag voor jullie
Wat fantastisch voor haar dat haar wens gaat uitkomen. Ik hoop voor jullie dat jullie wens ook snel mag uitkomen. Vimoda levert heel snel Evt Nelly (ook heel veel jurkjes) Weet alleen niet wat hun levertijd is. Je moet het willen, maar heb je al aan Marktplaats gedacht? Staan ook veel nieuwe jurkjes op. Zoek dan in een straal van 15km bijvoorbeeld, zo kunnen de dames ook mee. Maar nogmaals ik kan me voorstellen dat je liever van het gemak van thuisbezorging en retourrecht gebruik maakt.
Wat gaaf! Veel plezier alvast. Welikefashion.com levert ook super snel en is een hele leuke webshop vind ik.