yeaah pup op 1dag hard werk benchvriendelijk gekregen wat ben ik blij :p

Discussie in 'De lounge' gestart door sarah1989, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    yipiee zeg ik! :D

Pup wou nooit in haar bench slapen tot een ramp voor mezelf en manlief, 2nachten heel weinig geslapen
    tot ik gisteren toch wou volhouden
    ze begon te jammeren dus heb haar uit gelaten zodat ze eventueel haar behoeften kon doen +dat deed ze ook daarna netjes in haar bench begon ze terug te jammeren en Toen riep ik met een hoge toon NEEN en ze begreep het ze sliep als een roosje & wij natuurlijk ook!!!:p

2. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    dat is makkelijk geregeld dan. Wel fijn sommige honden hebben wel wat meer tijd nodig. Maar fijn dat jullie nu lekker kunnen slapen.

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    goed bezig!!

4. Mentiera

Mentiera Actief lid

29 mrt 2010
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom moet ie in een bench slapen dan? jij slaapt toch ook niet in een kooitje?

En waar doet ze haar behoeften? Toch niet in de tuin of op het balkon he?

5. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

Wat is dat voor een belachelijke opmerking?:$
    Waar laat jij je hond dan slapen in je bed ofzo?;)

& waar doet ze haar behoeftens in de tuin natuurlijk
    of denk je dat ik mijn pup ga leren op de wc te gaan?

sorry maar je geeft echte domme vragen waar ik niet eens normaal op kan reageren :)

6. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

dankjewel! :p

7. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    ja idd onze oudste boxer hebben we nooit kunnen leren in de bench te gaan haar hebben we echt moeten laten uitblaffen en nu nog soms! Dus deze pup is heel braaf! haha:p

8. Onje

Onje Niet meer actief

Goedzo!!

9. Tennes

Tennes Niet meer actief

Sorry....dat was ook mijn eerste gedachte!

Waarom in een bench?? En dat is een serieuze vraag. Ik heb geen verstand van honden, dus misschien kun je het mij uitleggen?

10. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Super bezig meid! Kunnen jullie ook lekker slapen.

11. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Een hond of pup moet een eigen plekje hebben en dat is dan toevallig een bench omdat een pup teneerste nog niet zindelijk is en anders je hele huis onder pist en poept en ten tweede kan het zijn dat ie alles kapot sloopt 's nachts of als je weg bent. Is niks zielig aan hoor.. Is het zelfde als een mand, maar dan een deurtje ervoor. ;)

12. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Onze eerste shih tzu sliep vanaf dag 1 beneden in zijn bench zonder ook maar 1 piepje te geven! Heerlijk was dat.. Echter onze 2e was een heel ander verhaal.. Na 3 nachten alleen maar "gillen", en ze stopte echt niet! We lieten haar 2 uur "gillen" maar mevrouw stopte echt niet!! Wat een jammerkont was dat zeg haha! Uiteindelijk heeft ze 1 maand in haar bench naast ons bed gestaan, waarbij we hem steeds verder probeerden te zeggen maar daar trapte ze dus echt niet in.. Uiteindelijk was ik het zoooo zat, en nu ligt ze in de bench bij onze andere hond (extra grote bench) en nu slaapt ze als een roosje (gelukkig..) :)

Mooi dat die van jullie wat sneller ging! Haha

13. Tennes

Tennes Niet meer actief

Okee, dat verklaart het wel ;) Dankjewel!
    Maar dan poept/plast de pup in de bench?
    (zullen vast wel hele domme vragen zijn hoor, maar ik ken alleen de hond van mijn schoonouders, die heeft een mand en een kattenluik;))

@TS fijn dan dat het zo snel gelukt is.

14. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

Voila Zo is dat haha! :p

neen ik steek mijn pup in de bench om hem te mollen?;)
    Jezus sommige mensen zouden echt GOOGLE proberen haha:D

15. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

Neen als de puppy wakker word weet je automatisch dat ie gaan plassen of poepjes doen
    Dus dan pak je hem gewoon eruit en je gaat met hem buiten
    en hij doet dat gewoon lekker'

16. Ik vind wat mentiera zegt niet echt gek.
    Een pup kan zijn behoefte nog geen nacht lang ophouden,
    en zal gaan piepen om dit te kunnen doen ;)

Kijk een eigen slaapplek is natuurlijk prima, maar het moet geen plek zijn waar de pup ook moet plassen /poepen.

Je laat een baby toch ook geen nacht janken en krijsen omdat hij een vieze luier heeft....

17. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wij hadden een mandje in de bench (toen onze hond nog pup was) en een stuk met krantenpapier en daar deed ie zn behoeften als het niet anders kon. Het ging wel eens mis hoor, dan was zn mandje nat.. :p
    Maar het is ook de bedoeling dat de hond op een gegeven moment buiten zn behoeften doet, dus als je thuis komt meteen buiten zetten. En als de pup nog heel jong is ga je er echt geen stukken mee wandelen en ja dan doet ie het in de tuin of balkon...! :D
    Komt allemaal goed!

18. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

Oh Kiraa :p Zelfde naam als mijn oudste boxer! :D
    moest manlief vroeger bij de geboorte een meisje zijn dan kreeg hij de naam kira' vandaar ook onze keuzen naar de oudste boxer toe:p

En Balen ja idd!! De oudste boxer was echt een ramp!
    ie deed voor express zijn behoeftes in zijn bench!!:$
    dierenarts zegt dat het zelden voorkomt dat een pup zijn nest bevuild ja jezus dat deed ie wel! haha:p

Oh en tof dat je ze samen legt, dat heb ik hier wel geprobeerd maar ga het toch verlopig niet doen tot ze wat groter is
    vind het ook zielig om ze alleen in de bench te laten slapen
    maar de oudste boxer kan dominant zijn & dan zou ze wel eens moeilijk kunnen doen'

19. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Haha, in het begin ben je ook HEEL druk met een pup hoor.. Dan ga je er ook 's nachts uit om hem buiten te laten plassen! Maar het komt wel eens voor dat ie het in de bench doet en niet piept.

20. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    onze pup jankt zelfs niet eens' maar gaat gewoon netjes rechtzitten & dan blaft ie 1x zo weet ik het'

Deel Deze Pagina