orthiflor start ervaringen met KMA?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Girlliej, 1 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.191
    823
    113
    Hoi,

Heb niet alles gelezen maar hier ook KMA en reflux. Wij hebben ook Pepti en dat is afdoende.kan ook dat ue nutramigen of neocate nidig hebt. Wij gebruiken probactiol omdat orthiflor gekweekt is op melkzuurbacteriën geloof ik.
    Heb je het tongriempje al laten checken? Verder helpt het hiet enorm om op de rechterzij de fles te geven en omhoog te houden op de rechterzij na de fles en dan op de linkerzij te slapen leggen
    Let dan wel op afvlakking v h hoofdje. En bij het drinken dr.browns fles en kijken of ee geen lucht meegehapt wordt.of de.mond dus goed sluit om de fles. Hier was de tongriem oorzaak van de reflux...

2. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje ortiflor is niet op melkzuur basis mag nl met koemelkallergie staat er ook op..

ze heeft bronchitis dus ze zit nu ook nog eens aan de antibiotica en de flessen weigert ze na 100 cc.. dus of omdat ze zivh niet lekker voelt of toch door de pepti ga morgen eens kijken of ik de KA aan de telefoon kan krijgen zondag ben ik al naar de hap gegaan maar die maakte zich geen zorgen dat ze zo weinig dronk ze hebben alleen ab voorgeschreven..

vrijdag 300 cc
    zaterdag 550cc
    zondag 500 cc
    vandaag zit ze op de 300 dus denk rond de 400 a 500 vandaag.

ik weet niet of het nou is omdat ze ziek is of toch de pepti lekker handig nu al dronk ze al slecht ze hoort voor der gewicht minmaal 900 cc te drinken dus ze zit gemiddeld op de helft.

maar goed ze is nog alert enzo plas luiers zijn wel minder maar nog wel plas.

3. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    tong riempje is trouwens geklieft 4 dagen na haar geboorte

Deel Deze Pagina