Wie heeft er ervaring met goede loopfietsjes voor een jongetje van 15 maanden maar die natuurlijk het liefste nog lang mee gaat!? We hebben net een driewieler gekregen van vrienden maar daar heeft hij nu nog niks aan, hij kan er niet zelf op klimmen dus wordt dan boos en hij snapt nog niet hoe trappers werken (kan er ook nog niet heel goed bij). Er zit wel zon duwstang aan. Ik wil nu graag nog een fietsje oid kopen waar hij makkelijk zelf op kan en dan afzetten met de voetjes. Eentje waar iig twee wielen aan de achterkant zitten omdat zelf evenwicht houden ook nog wel moeilijk is denk ik. Hij kan nu sinds kort zelf lopen. Hoor graag adviezen
Puky wutsch, die is ook geschikt voor buiten. Zoon van 1,5 racet er al weken op, nog voor hij kon kon lopen. Ec gr een succes!
Pukylino is hier een groot succes binnen een paar weken racete ze het hele huis door ze kan ook goed zelf sturen.
Welke is dan beter om te nemen, de wutsch of pukylino? De wutsch is iets groter dus gaat denk ik ook iets langer mee, althans lijkt me prettiger als ze wat langer zijn. Er staat vanaf 80 cm of 1,5 jaar. Mn zoontje is al voorbij de 80 cm dus dan zou t niet uit moeten maken denk ik
Onze dochter is 75cm en heeft nog wel wat groei ruimte erop maar als hij hard groeit is de andere misschien een betere optie.
Hier idd dezelfde ervaring De Puky is nog te zwaar voor haar om vast te houden. Ach over een paar maandjes weer proberen
Echt? Mijn dochter reed op een dik jaar al vrolijk rond met de puky. Tot ze op ruim twee jaar overschakelde op een 'echte' loopfiets overigens, TS.
Puky Wutsch, kreeg de oudste hier voor haar eerste verjaardag. Ze kon er niet meteen op fietsen, maar door de dubbele wielen viel ze er ook niet mee om. En erop fietsen ging geloof ik zo rond de 1,5 oid, misschien ietsje eerder.
Iemand ervaring met deze? Is van t merk bunzi. Kun je uiteindelijk ook een wiel achter van maken. Lijkt me ook wel wat
Pukylino is Alleen geschikt voor binnen, puky wutsch voor binnen en buiten. Het zit hem in de wentelas anders kunnen ze buiten omvallen.
Ik lees mee Zie er zoveel voorbij komen pucky, loopfiets van lief, enz enz dat ik het niet meer weet. Wishbone Bike vind ik super maar hoorde dat die vrij zwaar was. Heb hier een loopfiets staan (had ik gewonnen) maar is veels te zwaar en de instap is te hoog.