Ons zoontje van 19 maanden loopt nog niet echt. Wel langs de bank etc., achter zijn loopwagentje en vandaag heeft hij een paar keer ca. 3 stapjes los gezet . Wanneer ga je nou voor het eerst van die supersoepele schoentjes kopen? Nu al, of kan ik daar beter nog even mee wachten?
Onze kleine (van 8,5 maand) heeft allang schoentjes aan. ze begint nu ook al met staan en dan heeft ze wat meet grip
Hier had de oudste leren slofjes aan toen ze ging staan/lopen rond de tafel. Eigenlijk tot ze een aantal weken volledig losliep. Ook wel op blote voetjes maar in de winter was het te koud en sokjes trok ze uit. Toen ze een maand echt losliep zonder kruipen, hebben we schoentjes gekocht met een flexibele zool
Mijn dochtertje kreeg ze met 10,5 mnd de loopschoentjes van shoesme maar dan walkproof. Moet er wel bij zeggen dat ze vanaf 8,5 mnd los loopt. Nu is ze 13 mnd oud en draagt bunnies girls met flexi zool mt 25. Hier loopt ze super op. Is een soepel en stevih schoentje maar de voetjes wikkelen goed af.
Hier schoentjes met flexibele zool gekocht toen ie echt stukjes los begon te lopen. Daarvoor gewoon slofjes.
Schoenen zijn pas nodig als ze goed los kunnen lopen en dus buiten gaan lopen. Voor die tijd is het beste op blote voetjes.
oudste stond met 9 mnd en dus ook wat langs stappen en gelijk leren slofjes, maar blote voeten standaard thuis. Met 11,5 mnd liep hij los en toen flexizooltjes aangeschaft, thuis standaard blote voeten en buiten voor die paar stapjes die schoentjes... Ik bedoel hij kon dan wel lopen, maar meer als een paar meter was het niet buiten...tenzij in speeltuin .. jongste staat ook en draagt ook leren slofjes,
Hier loopt dochter sinds 2/3 weken los. Ik zei elke keer dat ik 2 maanden zou wachten met schoentjes kopen.. Totdat mevrouw elke keer in de winkels los wilde lopen en haar leren slofjes binnen notime doorweekt van de plasjes water etc op de vloeren.. Wij hebben dus deze week de eerste schoentjes gekocht.. Shoesme laarsjes met flexibele zool (walk proof) ze krijgt ze alleen buiten aan, binnen gewoon op blote voetjes