Kar 76 : Super nieuws zeg! Succes met plakken, zal in het begin wel huilen zijn maar het helpt echt. Hier al ruim een jaar aan het plakken en het luie oog is bijna hetzelfde als het andere oog. Het hoeft hier nou nog maar 2 uur per dag! Linda 84: Raar he dat ze gewoon kleine dingetjes pakken he. Hier ook nooit wat gemerkt maar kwam ook een hoge sterkte uitrollen. Nou spannend of het een brilletje word als ze wat ouder word. Mama van Youri: Spannend zeg of het een brilletje word jah of nee. Hier ook even een vraag maar weet niet of iemand het weet. Ik wil het eigenlijk aan de orthoptiste maar moet pas 7 januari. Mijn dochter is 4 en half jaar en zit nu op de kleuterschool. Nou heb ik vorige week een oudergesprek gehad en de juf vond ze motorisch niet zo goed. Met gym durf ze niet van hoge dingen af te springen, dan wilt ze een hand. En met werkjes is ze niet precies, ze gebruikt veelste veel lijm en als ze een huis moet verven kliedert ze het hele vel vol. Ze vroeg of dat met haar ogen te maken heeft! Tjah dat weet ik ook niet. Ze heeft een brilletje +5,5 en +7 op. Ze hebben haar ogen de laatste keer opgemeten en toen kwam er +6 en +7 uit en een kleine cilinder. Ik hoefde niet gelijk nieuwe glazen te nemen omdat het niet veel scheelde van de orthoptiste. Maar omdat school niet zo positief was ben ik aan het twijfelen. Hoe komt het, ziet ze nog steeds minder met bril. Ik kom er niet uit Of is ze gewoon niet zo snel. Poeh soms vind ik het zo moeilijk.