Hallo meiden, Ik heb een klein probleempje, maar weet niet goed wat ik moet doen. Deze week geef ik 7 mnd bv en ik heb na een jaar werkloos ( door zwangerschap en verlof tussendoor) eindelijk een baan of zelfs keus want er loopt nog een soll. waar ik ws een leer/werk kan gaan doen, dus 1 dag naar school. Bij de eerste zou het 4 x 5 uur werken zijn en zou ideaal zijn. Alleen nu hoorde ik vandaag dat ik ivm training enzo de eerste dag van 930 tot 1700 moet werken voor de rest nog geen rooster gehad. In principe geen probleem mee, alleen hoe ga ik dat doen met de bv. Ik wil heel graag aan de slag en heb niet aan gegeven dat ik bv geef omdat het korte werkdagen zouden zijn en ik 1 voeding wil laten vervallen als dat nodig is( ze krijgt 5 voedingen nogop verzoek tussen 7 - 19). Ze krijgt nu fruit sochtends ergens en groente tijdens het avondeten. Als ik bij werkgever 2 zou gaan werken is kolven ws geen probleem (zorg), alleen zit ik dan 1 dag op school. Nu is mijn vraag dus, hoe zouden jullie dit aanpakken in het eerste geval en heeft iemand ervaring met kolven op school? Alvast bedankt Alvast bedankt!
Ik zit ook op school en werk op een school; er is altijd plek om te kolven. Ik moest het wel in mijn pauzes doen, maar vond dat geen probleem. Succes.