Hallo, wij hebben van een oom van mn vriend een autostoeltje gehad, groep 1. (al in de kraamweek) Nu kan mn zoontje al bijna niet meer in de maxicosi en dacht laat ik eens kijken wat voor autostoeltje het nou precies is. Dit is dus een Osann, ik heb er nog nooit van gehoord en op google kan ik er ook weinig over vinden alleen dat ie bij 1 test een 6,2 gescoord heeft. Niet echt goed dus.. Kent iemand deze autostoeltjes? En wat zouden jullie doen? Ik ben nu natuurlijk geneigd zelf een autostoeltje te kopen..
Wat is dat toch moeilijk hè... Wij hebben ook een goedkoop merk (kidsriver luxe)., maar wij maken er dan ook weinig gebruik van. Ikzelf heb geen rijbewijs en doe dus bijna alles op de fiets of lopend. Dan vind ik het dus zonde van mijn geld om een dure autostoel aan te schaffen. Ga jij er wel veel gebruik van maken?
Ja, ik moet mn zoontje 3x in de week naar oppas brengen en dat is te ver om te fietsen. (overigens zit hij nog niet bij mij op de fiets, dus nu zit hij sowieso veel bij mij in de auto)