ik zag net een reclame van de oscars en die kun je alleen kijken als je film 1 hebt.. ik heb dadenlijk helemaal geen tv meer maar kun je die nergens op het internet meekijken?
Nee volgens mij in Nl alleen te zien op film 1 als abonnee en als je digitale tv hebt mag je eenmalig gratis film 1 kijken. Op internet héél misschien via een amerikaanse zender? (CBS, NBC etc.) groetjes
dan ga ik die eens in de gaten houden.. jammer vind ik dat dat je sommige progamma's alleen via film1 kan kijken. Film 1 vind ik sowiezo een onzin zender...op vakantie hadden we die eens en echt bijna iedere dag dezelfde films
Ik zit bij Ziggo en normaal hebben wij geen film 1 maar vandaag wel speciaal voor de Oscars. Vorig jaar hadden ze dat ook gedaan dus zou even je film 1 checken zeker als je bij Ziggo zit want als het goed is doet hij het.
Ik wil wel kijken maar kan geen stream vinden! Als iemand hier wel een stream heeft.. kan je hem dan PBen?? Thanks! @ Chantal: Weet je of ons lekkere twilight hottie ook komt?
taylor komt wel vandaar dat ik wilde kijken maar we hebben geen ziggo en ik heb ook geen website gevonden
Nou ben eindelijk beetje bijgekomen Was wel saai ivm vorig jaar, vond het vorig jaar met Hugh Jackman als presentator veeeeeel leuker maar goed .. Helaas is Robert niet geweest, die enge Kristen wel met Taylor .. Wat een kapsones mokkel is dat toch zeg..pfff .. Maar goed Hurt locker is idd een terechte winnaar !! En die jurken tja, had wat meer verwacht .. Vond vooral Demi moore, Sarah Jessica Parker en J.Lo erg mooie jurken hebben ... maar goed weet niet of er hier veel oscar freaks zijn ( net zoals ik ) dus zal jullie de rest maar besparen