Wat een wondermiddel!!! Vandaag de bank onder handen genomen en wat een verschil!!! Alle plooien en poriën van het leder zijn schoon geworden. Op de foto is de linkerkant gedaan, rechts nog niet. Waar gebruiken jullie het voor?
Haha ja ook voor de bank en voor kleding.. Voor de kleding heb ik de vloeibare variant gekocht bij de Kruidvat.. Ps; mooi verschil!
Waar kan ik dat kopen? Ik heb vanalles gebruik, bleek/dasty/speciaal lekkenmiddel van hg en lederschoon maak spul van hg maar ik zie geen verschil. Alleen dat mijn bank dus verveld
Gewoon bij de drogist. Ik heb de bank nat gespoten, met een stuk zeep eroverheen gewreven tot het goed zepig was. Toen met een borstel rustig en zacht over de bank gewreven, even 5 min laten intrekken en toen weer met water afgenomen en toen droog geboend.
Wij hebben exact dezelfde kleur bank (ook bijna dezelfde stijl) Dankje voor de tip! Ga dit maar eens proberen
Ja Tis echt perfect!!! Hier even een goede foto van de naden. Met normale reiniging krijg je dit gewoon niet schoon.
Ik haal het in de jaarlijkse aanbieding bij de aldi. Ik heb nu 2 flessen staan ivm e kleine die er aan komt. Ik ben er helemaal dol op.
Mijn vriend maakt meestal de bank schoon maar ergerd zich er ook aan dat ook al maak je het schoon je dan bijna geen verschil ziet. Nooit aan ossegalzeep gedacht ! Straks dit topic aan vriendlief laten zien
Top spul is dat he , toen ik op de kappersopleiding kreeg ik altijd de verf vlekken uit mijn kleren hiermee.
Heb hier de tip gehad om ossengalzeep te gebruiken voor vuile maillot knieën (van het kruipen), een gouden tip! Gebruik het nu voor alle vlekken.
Ik gebruik het ook voor kleding, nooit aan mn bank gedacht voor de bank gebruik ik vloeibare driehoek zeep.. De winkrl adviseerde groene zeep maar kon ik niet vinden.. Gelukkig is mn bank nog aardig nieuw
Ik gebruik t ook voor vlekken uit kleding te halen. Toen we nog een leren bankstel hadden, gebruikte ik altijd Zwitsal badolie! Zelfde resultaat als op jouw foto en een heerlijk luchtje!