Curator vinden?

Discussion in 'De lounge' started by MadeInUSA, Dec 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,185
    10,760
    113
    Wij hebben jarenlang een schilderij van de kunstuitleen gehad, en maandelijks huur plus een spaarbedrag betaald. In ons spaarpotje bij hen zat, toen we verhuisden en het schilderij terugbrachten, een leuk bedrag. Ruim een jaar geleden hebben we ons nieuwe adres in de galerie doorgegeven, we wisten nog niet wat we wilden kopen van het spaargeld.

Nu hadden we een goed idee voor het spaargeld - blijkt de kunstuitleen niet meer te bestaan! Website uit de lucht, telefoon afgesloten. Ik zie wel iets over twee faillissementsveilingen - eentje al maanden voordat wij daar voor het laatst waren :( Wij zijn nooit over een faillissement geïnformeerd.

Nu staat ons geld naar ik mag aannemen op een derdenrekening, dus als t goed is buiten de failliete boedel. Maar ik kan nergens gegevens van de curator vinden! Wie weet waar ik dit op kan vragen? Kamer van koophandel? Het bedrijf is daar inmiddels uitgeschreven.

2. Mimosa

Mimosa Niet meer actief

He, wat vervelend! Je kunt het iig vinden op faillissementen.com! Even zoeken op de naam van het bedrijf in het register.

Succes! Ik hoop dat ze jullie geld netjes apart hebben staan.

3. verabloembos

verabloembos Actief lid

Jan 20, 2014
    166
    0
    0
    Insolventies.rechtspraak.nl

Vervelend zeg!

Share This Page