hallo we zijn nu 1 keer geweest met marissa. ik had zoiets van hoe kan dat nou helpen en geloofde er niet echt in. maar moet zeggen dat ze wel rustiger is geworden. de linkerkant van haar lijfje beweegde ze niet veel, en nu wel. dus het heeft toch wat gedaan. maar had egienlijk meer verwacht. de osteopaat zij dat ze niet meer ingebakerd hoefde te worden en we de voeding niet meer in moetsen dikken, dit konden we langzaam afbouwen. maar dat is niet zo, heb het geprobeerd. we gaan nog 1 keer over 2,5 weken.
Hier ook een goede ervaring. Mijn zoontje huilde alleen maar, en voelde aan als een plank als je hem vast had. (hij was 2 maanden oud toen we met hem naar de osteopaat gingen) Die man constateerde dat zijn nek, schouders, ruggetje en rechterheup niet goed zaten, waarschijnlijk als gevolg van de vacuümpomp, want er is flink aan hem getrokken tijdens de bevalling. Na de eerste behandeling (met hartverscheurend gehuil van mijn zoontje) viel hij meteen als een lappen pop in slaap in mijn armen, en heeft voor het eerst in die twee maanden zomaar drie uur achter elkaar geslapen. Er zijn een stuk of zes behandelingen nodig geweest, en je zag hem elke week opknappen. Na die zes keer was hij een compleet ander kind, met een normaal slaappatroon, en hij voelde altijd ontspannen aan als ik hem vasthield. (nu is dat weer anders, hij wil nu alles grijpen wat ie ziet dus lekker vasthouden is er niet meer bij)
mijn zoontje huilt ook vaak na het eten en valt heeeel moeilijk in slaap. ik heb voor volgende week een afspraak gemaakt met een osteopaat. ik hoop dat het helpt.