misschien weten jullie het verschil?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mexico, 15 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    MIjn vraag is hoe zie je het verschil tussen vloeien van de bevalling en je 1ste menstruatie? Ik ben dinsdag 4 weken geleden bevallen via een keizersnee. Nu vloei ik best weinig ongeveer een paar druppels per uur ofzo.. maar het is ook slijmerig sorry voor de beschrijving . Maar het was beetje oranje licht roze van kleur en nu word het echt rood van kleur. Ik gebruik tampons voor mijn zwangerschap en dit mocht ik gaan doen als mijn menstruatie begon. Maar ik weet echt nie wanneer dat is...

xxx

2. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    ik zou zelf zeker nog geen tampons gebruiken en afwachten tot het vloeien helemaal over is. Bij mij heeft dat ongeveer 6 weken geduurd. Toen ik daarna weer ongesteld werd was dat 4 maanden later dus dat was heel duidelijk.

3. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    als je een keizersnee hebt gehad is het dan ook zo dat je geen tampons mag gebruiken zo ja waarom is dat?

4. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    omdat je baarmoeder grote schoonmaak houd. En je nog een wond hebt van daar waar de placenta heeft gezeten. Het is niet goed als "vuil" door gebruik van een tampon van binnen blijft zitten ivm infectiegevaar

5. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Het kan ook zijn dat je meer gaat vloeien als je meer gaat doen. mijn kraam zei als je weer gaat wandelen enz. dan moet je niet schrikken van de hoeveelheid die je kunt gaan vloeien.
    Ik zal ook nog geen tampons gebruiken als ik jou was. De kans op infectie is nog wel aanwezig volgens mij.

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik vloeide na 3 weken al niet meer en precies 4 wkn na de bevalling was ik al weer ongi.
    Het kan dus wel. Maar je mag dan idd nog geen tampons gebruiken. Je kan dan beter wachten tot de volgende ongi.

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Tot 4 a 5x na de bevalling waren de menstruaties veel erger, daarna gelukkig niet meer.Kwa kleur hetzelfde.

8. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Hadden jullie de menstruaties na de bevalling gelijk weer regelmatig zoals voor de zwangerschap? Ik zit op mijn ongi te wachten maar ben het nog steeds niet en geef zo goed als geen bv meer.... Ben het vorige maand voor het eerst weer geworden, en hoe... :confused: Heb getest maar deze was negatief. Heb nu ook zo veel afscheiding. Dat had ik alleen toen ik zwanger was van Iris (voor mij ook een teken dat ik zwanger was). Snap ff niets meer van mijn lichaam

Deel Deze Pagina